02. dec 2022.

Obućina: Prete mi „predsednikovi ljudi“

IZVOR Danas

Novinarka Jelena Obućina dobila je jezive pretnje putem društvenih mreža, a sve zbog tekstova u tabloidima Alo i Informer, gde su njene reči izvučene iz konteksa i izvrnute. Sa društvenih mreža poručeno joj je da će je “nabiti na kolac” i da će “biti spaljena”.

01. dec 2022.

Koalicija za slobodu medija: Procesuirati pretnje upućene Jeleni Obućini

Koalicija za slobodu medija najoštrije osuđuje medijski napad dnevnika “Alo” i „Informer“ na novinarku TV “Nova” Jelenu Obućinu i pretnje izrečene na društvenim mrežama kao rezultat ovakvog targetiranja. Ujedno pozivamo Tužilaštvo da preduzme sve mere kako bi se otkrilo ko stoji iza gnusnih pretnji koji su usledile nakon objavljivanja tekstova pomenutih medija i adekvatno kazni počinioca.

30. nov 2022.

Antisrpski i antidržavni mediji, Kurtijevi propagandisti i Belivukovi branioci: Poslanici većine i u novom sazivu ne mogu bez targetiranja medija koji im nisu po volji

Piše Ivana Predić

Poslanici kao da se utrkuju ko će više puta da targetira Danas, Novu, N1, „Šolakove tajkunske televizije” i druge kritičke medije, pa je prozivanje medija i novinara u parlamentu sasvim normalizovano. Kao i prethodnih godina, i u ovom skupštinskom sazivu govornica poslanicima najčešće služi kao megafon za vređanje neistomišljenika – opozicije, medija i organizacija civilnog društva.

30. nov 2022.

Novac od kladioničarske industrije sve primamljiviji za medije. Čak se i novinarima dozvoljava da odigraju tiket

Piše Danijel Apro

Legalizacija sportskog klađenja u SAD naterala je i jedan Njujork tajms da izmeni svoj etički kodeks i dozvoli novinarima da se povremeno i rekreativno klade, ali ne na sportove koje profesionalno prate. Pojedine novinare to je i prilično egzistencijalno usrećilo. Takav status žele i medijske kompanije i zato gledaju da ne okreću glavu od sve veće količine novca koji ulaže kladioničarska industrija. Eventualne etičke dileme mediji u Srbiji su lako razrešili, pa „igraju” na prihode od industrije koja za oglašavanje ima budžete čak i za angažovanje poznatih ličnosti