02. okt 2018.

Nova TV na udaru kritika zbog čovjeka koji slika penisom

Iako je “Supertalent” među najgledanijim zabavnim showovima u Hrvatskoj, zbog spornog nastupa golog slikara, Kanađanina Brenta Raya Frasera, upitno je hoće li uspjeti zadržati visoki status. Naime, mnogi gledatelji nisu bili oduševljeni Fraserovim nastupom i golotinjom pa su obasuli službenu Facebook stranicu showa negativnim kritikama.

– Sramota za našu zemlju što smo dozvolili direktnu pornografiju kojoj su bila izložena djeca u studiju, a pedofilija poput ove se kažnjava. Bravo za Martinu što je napustila žiri – stoji u jednom komentaru.

– Ovo je sramota, zašto se ovo pušta i plješće na ovo? Kako bilo, nadamo se da će show proći do kraja normalno, trebali bi bolje probirati kandidate prije nego što dođu na samu pozornicu. Ovo je primjer izopačenosti koji se i dalje prodaje za veću gledanost publike – piše nezadovoljan gledatelj u drugom komentaru, pitajući se kad je to nemoral postao talent, a neki su pozvali i na ekstremniju reakciju.

– Svi u bojkot Nove TV. Uz djecu što nastupaju… Više nikad ne gledam Novu TV. Gdje su naše puste udruge za prava djece. Glavno da primaju lovu ni za što – pisalo je u jednom od komentara. Drugi su, pak, zamjerili što je ovakav nastup dopušten s obzirom na to da je u showu bilo i djece te da djeca redovito prate “Supertalent”.

– Druga epizoda ‘Supertalenta’ emitirana je s dobnom oznakom 12, a nastup natjecatelja Brenta Raya Frasera emitiran je posljednji, u kasnijem večernjem terminu. Tijekom snimanja nastupa navedenog kandidata u publici nije bio nijedan maloljetnik – otkrili su nam s Nove TV. Spornu drugu epizodu showa pratilo je oko 855 tisuća gledatelja, a ostvarila je udio u gledanosti od 51,4 posto.