05. apr 2017.

Oni žive

Piše Saša Bojić
Foto: Flickr / Christopher Adams

Uzalud sam se nadao da će jednog dana Teletabise odneti đavo. Da će ta nebića nestati iz kolektivnog pamćenja televizijskog sveta. Ali, nastavak serije je spreman. Dvadeset godina nakon premijere Teletabisa, deca koja su imala nesreću da je prate, sada su odrasli ljudi. Nadam se da su Tinki-Vinki, Dipsi, La-la i Po iščezli iz njihovog…

21. mar 2017.

Zašto „Student“ više ne postoji

Piše Ljubomir Kljakić
IZVOR Vreme

Ovih dana navršava se osamdeset godina od 15. marta 1937. i pojave prvog broja lista "Student", organa akcionog odbora stručnih studentskih udruženja Beogradskog univerziteta i centralnog glasila studentskog pokreta na tom univerzitetu, ali i u tadašnjoj Jugoslaviji uopšte

20. mar 2017.

Pravo na medije: Kakva je uloga komercijalnih medija?

Autori Vesna Vujić i Maja Divac
2017-03-20 13_42_30-Pravo na medije -Komercijalni mediji - YouTube

Razvoj komercijalnih medija u Srbiji počinje devedesetih godina, kada se osnivaju prve privatne nedeljne i dnevne novine, novinske agencije, ali i prve privatne televizije. Sa dolaskom novog milenijuma broj komercijalnih medija nastavlja da raste, a  sa završenim procesom privatizacije, medijskom scenom dominiraju privatne televizijske i radio stanice, kao i sve veći broj onlajn medija. 

13. mar 2017.

Milivojević: Novinarstvo urušeno, svi iznose svoje istine

FoNet
IZVOR N1

Uz lak pristup proizvodnji informacija, danas svi iznose svoje istine u javnost i to ima nekoliko posledica, a jedna od njih je urušavanje novinarstva i klasičnih medija kakve smo poznavali, izjavila je FoNetu profesorka Fakulteta političkih nauka u Beogradu Snježana Milivojević.

06. mar 2017.

Mediji kao deo promene političkog sistema

IZVOR Danas

Na tribini "Stvarno, realno i tačno u eri post-istine i fake news-a" održanoj u UK Parobrod diskutovalo se o budućnosti medija u doba interneta, kako su društvene mreže doprinele kreiranju kulture medijske obmane, kao i o terminima post-istine, "alternativnih činjenica" i "fake news-a" odnosno lažnih vesti.

24. feb 2017.

Progon javne debate

Razgovarala Ivana Milanović Hrašovec
IZVOR Vreme
snezana_milivojevic_mcrs

"Vlast koja oko raznih fikcija proizvodi buru emocija i živi od skandala do skandala, sada odjednom oko događaja koji je najvažniji u demokratiji, kreira jednu kvazimirnu situaciju. Populističkim obrazloženjem ‘nemamo mi vremena za kampanju kad ovoliko radimo’ govori da kampanja nije potrebna jer nije ni važno šta drugi kandidati nude. U osnovi je i uvredljiva poruka biračima: šta vi ima da se informišete o izborima, vaše je da izađete na birališta i jedino što u kampanji treba da saznate jeste ono što već i pre nje znate, a to je kome treba da date taj siguran glas"

Send this to friend