19. sep 2018.

Država kao kablovski operater

IZVOR N1

Generalni direktor Telekoma Srbija izjavio je da je ta kompanija u pregovorima sa određenim brojem kablovskih operatera i da planira akvizicije nekoliko kompanija u toj oblasti.

17. sep 2018.

Telekom Srbija nije odgovorio na ključna pitanja

IZVOR N1

U reakciji na tekst N1, koji je u vezi sa planiranim akvizicijama kablovskih operatera od strane Telekoma Srbija, ta kompanija u većinskom državnom vlasništvu nije dala odgovor ni na jedno od suštinskih pitanja koja otvaraju saznanja N1.

17. sep 2018.

Nove mogućnosti za državnu kontrolu medijskog polja

IZVOR N1

Generalni direktor Telekoma Srbija Predrag Ćulibrk izjavio je da je ta kompanija u pregovorima sa određenim brojem kablovskih operatora i da planira akvizicije nekoliko kompanija u ovoj oblasti, kao i da Telekom ima finansijskih kapaciteta za te planove.

15. sep 2018.

Telekom: Akvizicija nije tajna, legitiman poslovni potez

IZVOR N1

Kompanija Telekom Srbija reagovala je na vest N1 o tome da je u pregovorima sa određenim brojem kablovskih operatora i da planira akvizicije nekoliko kompanija u ovoj oblasti. Tim povodom, Telekom je saopštio da planirana akvizicija nije tajna i da je reč o "legitimnom i uobičajenom poslovnom potezu".

15. sep 2018.

Dnevnik pod kontrolom SNS-a?

Piše V: Jeremić
IZVOR Danas

Portal „Srbija Danas“, koji je pre nekoliko dana postao većinski vlasnik novosadskog dnevnog lista Dnevnik, prema rečima bivših radnika ove kuće, nalazi se pod kontrolom Srpske napredne stranke.

12. sep 2018.

Vlaović: Rešen decenijski problem vlasničke strukture „Dnevnika“

Pišu J. Pešić, K. Kovač
IZVOR uns

„Problem vlasničke strukture ‘Dnevnika’, koji je postao poznat odlaskom nemačke firme WAZ i koji traje već deset godina, rešen je tako što ga je kupila 'Novosadska TV'“, rekao je Udruženju novinara Srbije (UNS) generalni direktor „Dnevnik Vojvodina presa“ Dušan Vlaović.

10. sep 2018.

Novosadska televizija kupila list Dnevnik

Beta

Novosadska televizija postala je vlasnik većinskog udela u preduzeću Dnevnik Vojvodina pres koje je izdavač lista Dnevnik, jedinog dnevnog lista na srpskom jeziku u Vojvodini, proizlazi iz podataka sa Agencije za privredne registre.

10. sep 2018.

Batočina dobija televiziju

IZVOR UNS

Televizija „TV Hit plus Batočina“ sledeće nedelje počeće da emituje programa u kablovskom sistemu Radijus Vektor, rekao je UNS-u glavni i odgovorni urednik ove televizije Milan Šerifović. Kako kaže Šerifović „ovo je mala televizija u Batočini“, ali njihova je „prednost što će radom, trudom i željom pokušati da dođu do što većeg broja gledalaca“. Program ove televizije, kako kaže Šerifović biće "pretežno informativan, a biće i specijalizovanih emisija o poljoprivredi, obrazovanju…"

05. sep 2018.

Živimo za dan kada ćemo imati žestoku konkurenciju

Piše B. Cvejić
IZVOR Danas

Srpska naučna televizija koja emituje program putem kablovskih sistema u Srbiji proslavila je nedavno šest godina postojanja i proizvela je ujedno 2600. epizodu u kojoj su, kao i do sada, u najlepšem svetlu predstavili naše genijalce, nosioce vrednih nagrada i priznanja iz raznih naučnih oblasti, a sve su posvećene promociji obrazovanja, nauke, kulture – pravih vrednosti svakog društva.

16. avg 2018.

BIRN: Prodaju se SBB i N1

Piše Danas Online/ BIRN

PPF Grupa, koja je nedavno preuzela kompaniju Telenor, najozbiljniji je potencijalni kupac United Group, u okviru koje su SBB i regionalna televizija N1, navode izvori BIRN-a.

12. avg 2018.

NBS i dalje podržava diskriminaciju udruženja građana

Piše K.K.
IZVOR UNS

Narodna banka Srbije (NBS) utvrdila je da Rajfajzen banka nije postupila „u skladu sa dobrom poslovnom praksom“ prilikom odbijanja da odobri kredit Udruženju novinara Srbije (UNS). U odgovoru na pritužbu UNS-a NBS-u zbog diskriminatorskog postupanja Rajfajzen banke, centralna banka je navela da je Rajfajzen banka, „mogla UNS da obavesti da je izvesno da mu neće odobriti kredit“, što je ova banka uradila tek dva meseca nakon što je UNS-u dostavila i plan otplate kredita.

09. avg 2018.

RTS: Junajted grupa krši zakon

IZVOR RTS

Junajted grupa, kojoj u Srbiji pripada kablovski operater SBB, ponovo obmanjuje javnost Srbije svojim novim saopštenjem, odgovara RTS. Saopštenje RTS-a prenosimo u celosti.

09. avg 2018.

Gledaoci u Srbiji dnevno vide 2.362 reklame

Piše Tanjug
IZVOR UNS

U prvoj polovini 2018. godine, sedam najvećih tv stanica u Srbiji emitovalo je ukupno 425.245 reklamnih spotova, što znači da je gledaocima dnevno plasirano 2.362 reklama, pokazuje opsežno istraživanje koje je sprovela Ninamedia.

08. avg 2018.

Telekom Srbija pobedio na konkursu za reemitovanje RTS-a u inostranstvu

Piše J. Pešić
IZVOR UNS

Na konkursu za reemitovanje programa Radio-televizije Srbije (RTS) u zemlji i inostranstvu najbolju ponudu dala je kompanija Telekom Srbija, saznaje Udruženje novinara Srbije (UNS). Koliko je novca kompanija Telekom Srbija ponudila RTS-u za taj posao, UNS u ovoj kompaniji i RTS-u nije dobio odgovor. „Poslovna praksa nalaže da se zbog konkurencije ne komuniciraju detalji poslovnih planova aktera na tržištu“, rečeno je UNS-u u Telekomu.

08. avg 2018.

United Grupa: Konkurs za distribuciju RTS-a bio nezakonit

IZVOR N1

United Grupa, kojoj pripada i kablovski operater SBB, saopštila je da je odbila da učestvuje na javnom konkursu za distribuciju RTS-ovih kanala u inostranstvu, zato što je konkurs bio protivzakonit, i u potpunosti suprotan sa poslovanjem bilo kog javnog servisa koji treba da teži da bude dostupan što širem auditorijumu.

Send this to a friend