16. nov 2019.

TV Naša prodata, ukinute sve emisije

Piše K. Živanović
IZVOR Danas

Autori i voditelji emisija na Televiziji Naša juče su dobili obaveštenje da njihove emisije ubuduće neće biti emitovane, jer je televizija – prodata.

05. nov 2019.

„Politika“ umalo ukinula honorare

Piše J. Pešić
IZVOR UNS

Menadžment lista „Politika“ doneo je odluku da njeni honorarci ipak uz novčanu naknadu pišu tekstove za ovaj list, iako im je prethodno ponuđeno da potpišu izjavu kojom se odriču honorara do kraja godine, potvrđeno je Udruženju novinara Srbije (UNS) u ovom listu.

30. okt 2019.

Eksploatacija na blic

Piše Luka Petrović
IZVOR Mašina

Mladi novinari koji rade za „Blic“ (kompanija Ringier Axel Springer) susreću se s nepovoljnim uslovima rada, niskim mesečnim naknadama i godinama su angažovani na osnovu autorskih ugovora, iako obavljaju redovan posao s punim radnim vremenom u toj kompaniji.

14. okt 2019.

Veran Matić za Glas Amerike: Transformacija B92 u O2 može poslužiti za ilustraciju stanja u medijima

Razgovarao Milan Nešić

Transformacija nekadašnjeg B92 u današnji O2 može poslužiti kao ilustracija onoga što se dogodilo na medijskoj sceni Srbije. Ali je stvar mnogo složenija“, kaže u razgovoru za Glas Amerike Veran Matić, jedan od osnivača Radija B92 i najviše rangirani menadžer Radio difuznog preduzeća B92 od 1989. pa sve do svog povlačenja iz te kompanije 2019. godine.

11. okt 2019.

Niška inicijativa kritikuje medije i pokreće svoj sajt

Piše M. Zirojević

Da su mediji osovina zla kojom se služi Srpska napredna stranka i Aleksandar Vučić, tvrdi šef odborničke grupe Niška inicijative Srđan Nonić. To navode kao jedan od razloga zašto je ova politička organizacija pokrenula svoj sajt gde će prenositi svoje priče, vesti, saopštenja, ankete, pokretati debate, a pozivaju građane da im šalju kritičke tekstove, čak i anonimno.

09. okt 2019.

Novinarski sindikati: Nepoverenje, strah i nedostatak solidarnosti

Piše Vanja Đurić

Dok su u Švedskoj sindikati od velike pomoći novinarima, u Srbiji je nepoverenje prema njima ogromno. U pojedinim medijima se novinari plaše takvog organizovanja ili im je ono zabranjeno. Sindikat novinara Srbije, kaže Boris Zelenbaba, godinama nije uputio nijednu inicijativu za zaštitu novinara. Predsednica SINOS-a Dragana Čabarkapa tvrdi da nema ničeg spornog u radu tog sindikata

05. okt 2019.

Statopulos: Nećemo uticati na N1, imam utisak da ni Vlada nema interes za to (VIDEO)

Autor Igor Božić
IZVOR N1

Nećemo uticati, niti bi trebalo da utičemo na N1, a imam snažan utisak da ni Vlada Srbije nema interesa da to čini, kaže predsednik Junajted grupe i partner BC Partnersa Nikos Statopulos, koji je ranije danas imao sastanak s premijerkom Srbije. "Ne zastupamo nijednu državu ili vladu, već se trudimo da podržimo nezavisno izveštavanje", dodaje. Naša ulaganja u Junajted grupu pokazuju da imamo poverenja u vašu državu, dosta smo uložili, ali i u ceo region, navodi i ističe - ne bežimo od konkurencije, bitna nam je utakmica na uređenom tržištu.

01. okt 2019.

Kompanija Novosti produžava rok za otpremnine

Piše J. Pešić
IZVOR UNS

Kompanija Novosti danas će produžiti rok za dobrovoljne prijave tehnološkog viška do 15. oktobra, jer se do sada za isplatu stimulativne otpremnine prijavilo ukupno 25 zaposlenih, saznaje Udruženje novinara Srbije (UNS).

20. sep 2019.

Šta su novi trendovi u TV oglašavanju?

Piše S. Kosorić
IZVOR Danas

Adressing advertising je novi trend u oglašavanju na televiziji, a predstavlja koncept koji omogućava targetiranje po osnovu interesovanja, navika gledanja, demografije, istakla je Maja Matić iz kompanije Junajted medija, na panelu u u okviru 12. Weekend Media festivala u Rovinju.

18. sep 2019.

Kragujevac ostao bez mladih novinara

Piše Violeta Glišić

Zbog toga što ne primaju plate ili su one mizerne, zbog ekonomskog nasilja nad medijima, te zato što ne mogu da rade profesionalno i bez pritisaka, mladi novinari odlaze u Beograd ili prelaze na druge poslove. U kragujevačkim medijima rade samo dve novinarke mlađe od 30 godina.

16. sep 2019.

Mediji – zašto im nije dobro

Piše Ivan Radovanović
IZVOR RTS

Kada ukupni broj prodatih primeraka štampanih medija padne ispod 300.000, a pao je, jasno je da je čitava jedna profesija stigla do samog ruba. Zašto joj se to dogodilo? Zašto su ljudi otišli od novina? Zašto im više ne veruju dovoljno da bi dali pare za njih?

Send this to a friend