25. sep 2019.

Đilas odbio da odgovara Pinku i Informeru

Beta
IZVOR Danas

Predsednik Stranke slobode i pravde Dragan Đilas danas je odbio da odgovara na pitanja Televizije „Pink“ i lista „Informer“ o tome da li je on na snimku koji su objavili pojedini mediji.

31. avg 2019.

Salaš u malom ritu Amazonije

Piše Miša Brkić
IZVOR Danas

„Ko je zapalio žito?“ Setio sam se, dok gori amazonska šuma, te rečenice iz kultne domaće TV serije „Salaš u Malom ritu“.

24. avg 2019.

Gordana Suša: Vučićev neukus na nacionalnim frekvencijama

Piše A. Popović
IZVOR Danas

Radio televizija Srbije nijednom otvaranju ili svečanosti koju organizuje neka vlast nije posvetila toliko pažnje i vremena u živom programu javnog servisa kao u slučaju otvaranja autoputa LJiga-Preljina na kome je gostovao predsednik Aleksandar Vučić.

20. avg 2019.

Poslata poruka da je Vučić iz svog džepa platio auto-put

Piše M. R. Milenković
IZVOR Danas

I da je Aleksandar Vučić sam finansirao izgradnju auto-puta od Obrenovca do LJiga, a znamo da nije, celodnevni medijski spektakl oko otvaranja tog dela auto-puta bio bi preteran. Način celodnevnog izveštavanja sa otvaranja puta najbolje pokazuje koliko je ovo društvo potonulo i da više ne postoji granica ni razlika između informativnog i rijaliti programa.

24. maj 2019.

Pro-ruski narativ u srpskim medijima (2) – Zašto su domaći mediji emotivniji od ruskih?

Piše Vuk Velebit
IZVOR Talas

Veza koja postoji između pozitivnog stava o Rusiji u srpskoj štampi i pokazanom stepenu pristrasnosti i emocionalnosti govori potreba da se da dodatni naboj u tekstovima gde se spominje Rusija. Stiče se utisak da ovakvim pristupom urednici i novinari dnevnih novina u Srbiji kreiraju proruski narativ odnosno da se taj narativ stvara upravo u Srbiji, odnosno da ne dolazi iz Rusije.

30. jan 2019.

“Novinarstvo je najpatriotskiji posao – braniš državu od vlasti”

I vlast i opozicija bi hteli da novinari budu propagandno sredstvo politike, a zadatak novinarstva je da pozivaju političare na odgovornost i svojim radom doprinesu stvaranju uređenog društva, neki su od zaključaka konferencije “Mediji odgovorni građanima” održane juče u Nišu. Ukazano je i na sve veću vulgarnost u javnom političkom govoru.

15. okt 2018.

Poljak tužio državnu televiziju jer mu urušava zdravlje

Beta
IZVOR N1

Poljak Valdemar Sadovski tužio je sudu poljsku državnu televiziju TVP zato što svojom propagandom u korist vladajuće stranke Pravo i Pravda i njene jednopartijske vlade na čelu sa premijerom Mateušom Moravjeckim, kako tvrdi, gazi njegovo dostojanstvo i lažnim vestima ugrožava njegovo duševno i fizičko zdravlje.

10. sep 2018.

„Opasan mejl” ili gde sve režimski mediji vide pretnje Vučiću

Pišu Marija Vučić, Vesna Radojević

Zaoštravajući ionako oštru retoriku o Kosovu i odnosu sa kosovskim vlastima, portal Srbijadanas.com objavio je bombastičan naslov „Vučić u OPASNOSTI! Otkriven mejl koji dokazuje zaveru Albanaca”, o čemu je navodno Marko Đurić „izneo dokaze”. Međutim, da se radi o klikbejt obmani čitalaca, i da nema ni opasnosti niti zavere, jasno je iz prvih rečenica teksta.

Send this to a friend