14. avg 2020.

Poverenik naložio – BIA da obavesti N1 o „tajnom dokumentu“ koji je čitao Vučić

Piše Jelena Zorić
IZVOR N1

Bezbednosno informativna agencija ima rok da do kraja sedmice televiziju N1 obavesti da li poseduje dokumenta sa oznakom državna tajna, koja je predsednik Vučić prošlog avgusta čitao u jutarnjem programu Pinka. Poverenik za informacije od javnog značaja, naložio je BIA i ukoliko poseduje tražene dosijee, da ih dostavi televiziji N1. Ako BIA to ne uradi jedino što je preostalo jeste da se pokrene postupak pred Upravnim sudom.

13. avg 2020.

Provladin tabloid omiljeno mesto za oglašavanje gradske uprave

Televizija Pink je jedini mediji koji je, pored RTK, imao mogućnost da u periodu od 2015. do 2019. godine koristi sredstva iz budžeta grada Kragujevca za proizvodnju medijskog sadržaja, i to na osnovu direktne pogodbe. Kako konkurs za sufinansiranje medijskih projekata od javnog interesa u Kragujevcu nikada nije sproveden, novac iz gradske kase dobilo je još samo nekoliko štampanih medija kao naknadu za usluge oglašavanja.

11. avg 2020.

Ofcom rangira psovke i uvrede, REM dopušta da deca odrastaju uz brutalno verbalno nasilje

Piše Anđela Reljić

Istraživanja stepena uvredljivosti pojedinih psovki redovno sprovodi britansko regulatorno telo za komunikacije Ofcom, koje tako formuliše uputstva za ponašanje televizija i radija. Na taj način štiti slušaoce i gledaoce, posebno decu, od štetnih i neprikladnih sadržaja. Naš regulator, REM, kažnjava TV Hepi i Pink retko i blago, i pored redovnog verbalnog nasilja, posebno u rijaliti programima

11. avg 2020.

NDNV: Zaštititi novinare i medijske radnike RTV-a

Nezavisno društvo novinara Vojvodine poziva rukovodstvo Radio-televizije Vojvodine da hitno i bez odlaganja nađe način da se zaštite radna mesta novinara i medijskih radnika u toj kući i da jasno predoči po kojim profesionalnim kriterijumima planira otpuštanja koja su najavljena u medijima.

10. avg 2020.

Oko 200 radnika RTV ostaje bez posla krajem avgusta

Piše Denis Kolundžija

U Radio-televiziji Vojvodine veruju da bi se otpušteni radnici, angažovani preko agencije za zapošljavanje, mogli vratiti na posao do kraja godine, pod uslovom da se država smiluje i novim rebalansom budžeta vrati ranije oduzet 201 milion dinara. RTV je već morao da raskine saradnju sa 56 saradnika i jesenju programsku šemu će, kako stvari sada stoje, dočekati sa skoro 260 ljudi manje

09. avg 2020.

Bilčik: Sloboda medija ključna za napredak ka EU

Tanjug
IZVOR RTV

Izvestilac EP za Srbiju Vladimir Bilčik kaže da pažljivo prati politička dešavanja u Srbiji i ističe da uslovi za političko nadmetanje i sloboda medija treba da budu na najistaknutijem mestu u agendi reformi, ukoliko Srbija želi da učini napredak prema članstvu u EU.

07. avg 2020.

TV porodice Gašić: Neki mediji dobijaju novac iz inostranstva da pljuju ono dobro u državi

Piše Marija Vučić

Nakon što su UNS i N1 objavili da je firma ADD production, u vlasništvu Irene Gašić, supruge načelnika BIA Bratislava Gašića, ove godine dobila skoro 40.000 evra na konkursima za projektno sufinansiranje, oglasila se i ova produkcija navodeći da oni dobijaju „mnogo manje nego što pojedine kuće dobijaju od nekih stranih firmi za neke projekte koji su usmereni samo ka tome da se pljuje i blati ono što je dobro u ovoj državi“.

05. avg 2020.

Državna pomoć iz gradske kase samo za RTK

Tokom pet godina, od januara 2015. do kraja 2019. iz budžeta grada Kragujevca za informisanje i promociju potrošeno je nešto više od 195 miliona dinara. To pokazuju podaci koje je udruženju Res Publika dostavila lokalna samouprava po osnovu zahteva za pristup informacijama od javnog značaja. 

Send this to a friend