22. apr 2022.

Trešnja koja nije stigla ni da procveta: Radio Karolina preuzela nacionalne frekvencije dodeljene Radiju Cherry

Piše Denis Kolundžija

Dobili su, na veliko iznenađenje, prošle godine dozvolu za nacionalnu pokrivenost, u januaru i dozvolu za emitovanje od REM-a, ali Radio Cherry prestao je da postoji i pre nego što mu je krenuo signal na 17 dodeljenih frekvencija: na njima se već nekoliko dana emituje program lokalne radio-stanice Karolina, koja je tako na mala vrata postala deo nacionalnog radijskog neba. To i nije bilo teško, s obzirom na to da su vlasnici prerano počivšeg Radija Trešnje i Radija Karolina odnedavno – isti.

02. apr 2022.

Zašto Borani nemaju sve kanale?

IZVOR Nova.rs

Rat kablovskih operatera u Srbiji odavno je prestao da bude samo tržišna borba. Prešao je na teren politike o kojoj se mora pažljivo jer traje predizborna tišina. U podeljenom društvu, gledaoci televizija dele se na one koji ih vide, i one kojima su nezavisni mediji potpuno nedostupni, zavisno od toga da li kablovski operater igra na tržištu ili igra za državu. Postoje čitavi gradovi u kojima se vidi samo jedna strana, oni u kojima postoji izbor, i postoji Bor. Skoro prepolovljen, jedni vide sve, drugi šta im se dopusti. Tim povodom u svom zavičaju danas je bio Željko Veljković.

01. apr 2022.

Borba radio-dinastija za petu nacionalnu frekvenciju: Krdžići se izjednačili sa Anđelkovićima, preuzeli Radio Cherry

Piše Denis Kolundžija

Zajednička firma Saše Blagojevića, vlasnika Studija B i tabloida Alo, i bračnog para Krdžić, uz već jedan nacionalni radio i ergelu regionalnih radio-stanica, od 31. marta vlasnik je firme Kolorton print koja je prošle godine dobila nacionalnu frekvenciju za emitovanje programa Radija Cherry. Nakon ove akvizicije samo jedan od pet nacionalnih radija nije u vlasništvu ili porodice Krdžić ili porodice Anđelković

10. mar 2022.

Pomozite štampanje magazina Oblakoder

IZVOR NUNS

Magazinu Oblakoder potrebna je pomoć i podrška kako bi drugi broj časopisa bio odštampan! Simbolično uoči Oblakoderovog rođendana, 25. maja na Dan mladosti, pokrenuta je kampanja na platformi Donacije.rs. 

09. mar 2022.

Urednice: Zakoni se ne poštuju dovoljno, borba za ravnopravnost ne sme da prestane

IZVOR KoSSev

8. Mart – za neke dan poklona, ruža i večernjeg izlaska, a za druge prilika da se podseti na borbu za ravnopravnost, te ukaže na diskriminaciju i ona prava žena koja se i dalje ne poštuju. O rodnoj ravnopravnosti na Kosovu, onome što ovaj datum predstavlja, ali i tome kakva je situacija u novinarskoj profesiji kada je u pitanju poštovanje prava žena, za KoSSev su govorile urednice RTV Kim-a, Radija Kontakt plus, Radija Mitrovice Sever i Gracanicaonline.

11. feb 2022.

Telekom plaća prenose francuske lige 5,5 miliona umesto dosadašnjih 600.000 evra

IZVOR N1

Cene za prava prenosa sportskih događaja svuda u svetu su ili ostale na istom nivou kao prethodnih godina ili su uvećane za jedan do dva odsto, osim u slučaju prava za zemlje bivše SFRJ, gde su povećana u nekim slučajevima i za 800 odsto i to zahvaljujući Telekomu Srbija, kaže u razgovoru za portal N1 direktor Sport kluba Nemanja Simeunović, komentarišući trend višestrukog preplaćivanja sadržaja koji je na tržištu sportskih prava uvela kompanija Telekom Srbija.

23. dec 2021.

Vučić: Politiko otkrio – novi vlasnik Euronewsa povezan sa Orbanom (VIDEO)

IZVOR N1

Novinarka portala Raskrikavanje Marija Vučić izjavila je u emisiji N1 Studio Live da je Politiko otkrio da je došlo do promene vlasništva evropskog Euronewsa. "Iz Euronewsa u Srbiji tvrde da neće doći do promene uređivačke politike. Oni jesu partneri našem Telekomu ovde u Srbiji, preko firme Euronews d.o.o. koja je nedavno pokrenula i kanal ovde u Srbiji", kaže ona.

21. dec 2021.

Portugalska kompanija kupuje Juronjuz

Beta
IZVOR Danas

Većinski deo panevropske televizije Juronjuz (Euronews) kupila je portugalska investitorska kompanija Alpak (Alpac) koja planira da tu medijsku mrežu učini globalnim akterom.

17. dec 2021.

Brankica Stanković: Naš kanal će biti „više od vesti“

Piše Katarina Živanović
IZVOR Danas

Insajder TV je specijalizovan kanal, posvećen činjenicama. U svetu se to i zove „factual“ i znači da se bavi stvarnim životom. U njemu informacija ima ključno mesto, ali se na njoj ne završava. Mi dakle, nismo tzv. „news kanal“, odnosno kanal vesti, kaže za Danas urednica Insajdera Brankica Stanković, predstavljajući Televiziju Insajder, čiji signal sa radom počinje u petak na kablovskim platformama na SBB-u na broju 17, Telekomu 18 i Supernovi 24.

Preuzeto sa: NUNS

07. dec 2021.

Mitrović izvređao gledaoce Pinka: Da niste glupi ko k***c, ne bih profitirao

Piše Milica Božinović
IZVOR Nova.rs

Protesti i blokade održani u subotu okupili su ogroman broj građana, koji su izašli na ulice da mirnim putem izraze nezadovoljstvo zbog izmena zakona o referendumu i zakona o eksproprijaciji. Međutim, koliki je broj njihovih sugrađana nezadovoljan, gledaoci Pink televizije nisu imali prilike da vide. Da istina ne dođe do svih građana Srbije pobrinuo se i lično Željko Mitrović, vlasnik ružičastog glasila naprednjaka.

30. nov 2021.

Telekom Premijer ligu plaća više od Kine, Antonijević: Bolje da prave auto-put

IZVOR N1

Telekom Srbija će plaćati čak 900 odsto skuplja prava za prenos utakmica Premijer lige u periodu od 2022. do 2028. godine, u odnosu na važeći ugovor koji ima Sport klub. Reč je o ukupno 600 miliona funti (što je oko 705 miliona evra) - po sezoni 100 miliona funti. Ovu računicu izneo je, na osnovu objava i informacija magazina Tajms i Atletik, britanski bloger koji sebe naziva The Swiss Rambler i na Tviteru ima više od 193 hiljade pratilaca.

26. okt 2021.

Novinarstvo kao poziv, a ne posao

SINOS
IZVOR Danas

Iako novinari u Srbiji žive često na rubu egzistencije sa nesigurnim ugovorima o radu slabo se sindikalno organizuju. Prema rečima profesora Jelene Kleut sa Odseka za medijske studije Filozofskog fakulteta Univerziteta u Novom Sadu, glavni razlog za to je što u Srbiji sindikati ni inače nisu popularni, a sami novinari nisu voljni da se angažuju – zato što svoj aktivizam troše novinarskim radom, zato što rade mnogo poslova ili zato što misle da sindikalne akcije ne mogu da uspeju.

Send this to a friend