27. dec 2020.

Turska opoziciona televizija zatvorena posle 26 dana

Turska privatna televizija koja je zastupala prokurdske opozicione stavove saopštila je da je primorana da se zatvori, manje od mesec dana od početka emitovanja programa.

TV Olaj, u većinskom vlasništvu biznismena i nekadašnjeg ministra Džavita Džaglara, počela je emitovanje 30. novembra, a okončala ga juče. Zatvaranje je objavljeno u direktnom prenosu.

Džaglar je rekao da je odlučio da povuče svoj kapital zbog uređivačke politike previše bliske prokurdskoj opoziciji, ali ga je glavni urednik optužio da je to učinio zbog pritiska vlasti.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend