30. sep 2018.

Šuković: Prodaja neće uticati na uređivačku politiku N1

Piše Lj. Bukvić
IZVOR Danas

Britanski investicioni fond BC Partners objavio je da kupuje od EKOKKR većinski udeo u telekomunikacionoj i medijskoj kompaniji Junajted grupa, u Srbiji najpoznatijoj kao vlasnika televizije N1 i kablovskog operatera SBB. KKR će, kako se navodi u objavi BC Partners, zadržati značajan manjinski udeo vlasništva u kompaniji u koju je ušao pre četiri godine, po ceni od milijardu evra.

19. sep 2018.

Država kao kablovski operater

IZVOR N1

Generalni direktor Telekoma Srbija izjavio je da je ta kompanija u pregovorima sa određenim brojem kablovskih operatera i da planira akvizicije nekoliko kompanija u toj oblasti.

16. avg 2018.

BIRN: Prodaju se SBB i N1

Piše Danas Online/ BIRN

PPF Grupa, koja je nedavno preuzela kompaniju Telenor, najozbiljniji je potencijalni kupac United Group, u okviru koje su SBB i regionalna televizija N1, navode izvori BIRN-a.

09. avg 2018.

RTS: Junajted grupa krši zakon

IZVOR RTS

Junajted grupa, kojoj u Srbiji pripada kablovski operater SBB, ponovo obmanjuje javnost Srbije svojim novim saopštenjem, odgovara RTS. Saopštenje RTS-a prenosimo u celosti.

08. avg 2018.

Telekom Srbija pobedio na konkursu za reemitovanje RTS-a u inostranstvu

Piše J. Pešić
IZVOR UNS

Na konkursu za reemitovanje programa Radio-televizije Srbije (RTS) u zemlji i inostranstvu najbolju ponudu dala je kompanija Telekom Srbija, saznaje Udruženje novinara Srbije (UNS). Koliko je novca kompanija Telekom Srbija ponudila RTS-u za taj posao, UNS u ovoj kompaniji i RTS-u nije dobio odgovor. „Poslovna praksa nalaže da se zbog konkurencije ne komuniciraju detalji poslovnih planova aktera na tržištu“, rečeno je UNS-u u Telekomu.

08. avg 2018.

United Grupa: Konkurs za distribuciju RTS-a bio nezakonit

IZVOR N1

United Grupa, kojoj pripada i kablovski operater SBB, saopštila je da je odbila da učestvuje na javnom konkursu za distribuciju RTS-ovih kanala u inostranstvu, zato što je konkurs bio protivzakonit, i u potpunosti suprotan sa poslovanjem bilo kog javnog servisa koji treba da teži da bude dostupan što širem auditorijumu.

04. jul 2018.

Privredni sud odlučio: Kanali RTS-a do daljeg na EON-u

IZVOR N1

Privredni sud u Beogradu odbio je predlog RTS-a za određivanje privremene mere kojom bi se zabranilo SBB-u da reemituje televizijske kanale RTS 1, RTS 2, RTS 3 i RTS HD, posredstvom svoje usluge “EON”, koja podrazumeva praćenje programskih sadržaja preko interneta.

11. jun 2018.

United grupa: Čudna ideja RTS

FoNet

Posle najava da će javni servis Srbije svoj program distributerima prodavati preko posrednika, RTS je objavio javni poziv za prikupljanje ponuda zainteresovanih, što u United grupi „smatraju nezakonitim, a celu ideju uvođenja posrednika čudnom“, javlja N1 i ukazuje da „rukovodstvo RTS i dalje odbija da objasni ovakav potez“.

06. jun 2018.

„United Group“ ukrupnjava medijski biznis kupovinom bivše Đilasove kompanije

Piše Vesna Radojević

Kompanija „United media“ planira da kupi 100 odsto udela u kompaniji „Direct media“ na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije, ali i televizijske stanice Pink BiH i Pink Crna Gora. Do kupovine ih deli odobrenje Komisije za zaštiitu konkurencije Srbije kojoj je, prema pisanju agencija „United media“ predala zahtev za odobrenje kupovine. Istraživanje KRIK-a ranije je pokazalo da je vlasništvo nad „Direct media“ sakriveno iza osam kompanija registrovanih na više ofšor lokacija.

05. jun 2018.

Direct Medija postaje deo United Medije

IZVOR N1

United Medija predala je Komisiji za zaštitu konkurencije zahtev za odobrenje kupovine 100 odsto udela u kompaniji Direct Medija na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije, što uključuje i zahtev za odobrenje Direct Mediji za kupovinu terestrijalnih televizijskih stanica Pink BiH i Pink Crna Gora.

29. maj 2018.

Tri upita N1 upućena REM-u, nema odgovora o ceni RTS-a

IZVOR N1

Posle zahteva RTS-a da United grupa za distribuciju programa javnog servisa Srbije u inostranstvu plaća 27 puta višu cenu od proseka koji naplaćuju evropski javni servisi, i da plaća posebne naknade za emitovanje programa RTS-a na mobilnim uređajima u Srbiji, televizija N1 tri puta je slala upit REM-u, s molbom da daju svoje tumačenje slučaja.

21. maj 2018.

Generalni direktor RTS-a: Junajted grupu zanima profit, a ne gledaoci

IZVOR RTS

Junajted grupa danima vodi kampanju protiv Radio-televizije Srbije koristeći svoju televiziju N1, saopštio je generalni direktor RTS-a Dragan Bujošević. Navodno Junajted grupa strahuje da gledaoci van Srbije mogu da ostanu bez programa RTS-a. To, naravno, nije tačno, navodi se u saopštenju koje prenosimo u celosti.  

10. maj 2018.

Šolak o N1: Želimo vesti koje nisu ni za ni protiv bilo čega

IZVOR N1

Osnivač i predsednik Upravnog odbora United Group Dragan Šolak je, odgovarajući na pitanje o narastajućem populizmu u Srbiji i sve manjim prostorom za pluralizam u medijima i pritiscima vlada u regionu, izjavio da su investiranjem u N1 pokušali da naprave najbolji servis vesti koji nije ni za ni protiv bilo čega.

Send this to a friend