19. apr 2022.

Srđan Milovanović (Prva, TV B92) i Željko Mitrović (Pink) o konkursu za nacionalne frekvencije: N1 nam nije konkurencija

Piše Katarina Živanović
IZVOR Danas

– Naravno da ćemo konkurisati za nacionalnu frekvenciju, i Prva i B92. Pa te dve televizije sam platio 200 miliona evra. Imaju pravo da konkurišu, i naravno da očekujemo da obnovimo frekvenciju. Te dve televizije imaju 1.000 zaposlenih – kaže za Danas Srđan Milovanović, vlasnik Prve i TVB92.

09. feb 2022.

Apelacija ukinula presudu i naložila novo suđenje po tužbi Olje Bećković protiv Pinka i Hit tvita

Piše Ivana Predić

Krajem decembra Apelacioni sud ukinuo presudu Višeg suda po tužbi Olje Bećković protiv TV Pink, Željka Mitrovića, Verice Bradić i Gorana Gmitrića zbog plagiranja „Utiska nedelje”. Apelacija konstatuje „da se ne može pravilno zaključiti da je emisija ’Hit tvit’ plagijat emisije ’Utisak nedelje’, već se mora ispitivati i da li se one u nečemu razlikuju”, odnosno koji su segmenti „Utiska” originalna tvorevina autorke

10. jan 2022.

Lovreković: Mitrović je jedini imao mu*a da emituje moj film

Piše Katarina Živanović
IZVOR Danas

– Mislim da nikada nisam optužen da želim zlo nečijoj deci i moram da kažem da me, uprkos brojnim gadnim napadima bez ikakvog osnova, ovo možda i najviše pogodilo, pre svega kao čoveka i oca, kaže za Danas direktor CINS-a Branko Čečen, komentarišući video uradak koji je juče emitovan na Pinku, a u kojem su urednici i novinari nezavnisnih medija, uključujući i CINS, optuženi da su strani plaćenici čiji je cilj da ubiju predsednika Aleksandra Vučića, njegovu porodicu, a samim tim i Srbiju.

06. jan 2022.

Kulturološki genocid Pinka, REM se ponaša kao poslovni partner (VIDEO)

IZVOR N1

Slobodan Prvanović: Kap u baruštini koja se zove Pink, decenije su u pitanju kako Pink truje građane regiona, to nije sada jedna greška, to je tradicija te televizije da urušava medijsku sferu, ono što rade je kulturološki genocid, uništavaju svaku civilizovnost gledalaca i to treba posmatrati i reagovati mnogo ozbiljnije nego što je jedna osuda koja će se možda desiti od strane REM

07. dec 2021.

Mitrović izvređao gledaoce Pinka: Da niste glupi ko k***c, ne bih profitirao

Piše Milica Božinović
IZVOR Nova.rs

Protesti i blokade održani u subotu okupili su ogroman broj građana, koji su izašli na ulice da mirnim putem izraze nezadovoljstvo zbog izmena zakona o referendumu i zakona o eksproprijaciji. Međutim, koliki je broj njihovih sugrađana nezadovoljan, gledaoci Pink televizije nisu imali prilike da vide. Da istina ne dođe do svih građana Srbije pobrinuo se i lično Željko Mitrović, vlasnik ružičastog glasila naprednjaka.

07. sep 2021.

Mitrović promocijom „izuma“ zloupotrebljava javni prostor

Piše Ivana Nikoletić
IZVOR Danas

Vlasnik televizije Pink Željko Mitrović svoje gledaoce a i „sledbenike“ na društvenim mreža, kako sami sebe vole da zovu, već redovno zasipa svojim naučnim „otkrićima“ i „izumima“, dok oni koji tu televiziju čak nikada ne gledaju, gotovo ne mogu da takve vesti izbegnu.

20. maj 2021.

Mitrović o odlaganju poreskog duga: Reč je o sitnim obavezama mrtvih firmi

Piše Jovana Tomić
IZVOR CINS

Nakon što smo objavili da je Poreska uprava odložila plaćanje poreskog duga firmama u vlasništvu Željka Mitrovića u iznosu od oko 35,6 miliona dinara, Mitrović je objasnio da je reč o „mrtvim” kompanijama koje ne posluju više od 10 godina, kao i da te obaveze izmiruje jer ne želi da ostavi nijednu finansijsku mrlju u poslovnoj istoriji.

19. maj 2021.

Mitrovićevim firmama država ponovo odložila plaćanje milionskog poreskog duga

Piše Jovana Tomić
IZVOR CINS

Firmama u vlasništvu Željka Mitrovića odloženo je plaćanje poreskog duga u ukupnom iznosu od oko 35,6 miliona dinara, pokazuju podaci sa APR-a i zapisnici Poreske uprave do kojih je došao CINS. Ovo nije prvi put da država Mitrovićevim firmama odlaže vraćanje dugova, a iz Poreske uprave za CINS kažu da su informacije oko uslova reprograma tajna.

02. okt 2020.

Medijska imperija Željka Mitrovića bogatija za Red TV, portal i radio

Piše Milica Ljubičić

Za vikend građani Srbije dobijaju još jednu televiziju - Red TV. U jednom od promotivnih spotova kažu da će to biti „jedina televizija koju gledaoci uređuju“. Zvanični papiri ipak kažu drugačije - glavni i odgovorni urednik biće njen vlasnik, Željko Mitrović. Njegova medijska imperija u poslednjih mesec dana narasla je osnivanjem ove televizije, istoimenog portala, ali i kupovinom radija Lagune koji je platio oko 250 hiljada evra.

01. okt 2020.

Željko Mitrović i Ksenija Vučić osuđeni za povredu prava maloletnika

IZVOR N1

Novinarka Pinka Ksenija Vučić i vlasnik te televizije Željko Mitrović prvostepeno su osuđeni pred Višim sudom u Beogradu za plasiranje neistina o maloletnom D. Đ, koga su optužili da je na protestu budućih srednjoškolaca ispred zgrade Ministarstva prosvete zapalio sliku ministra Šarčevića, navodi se u saopštenju njegovih roditelja Sonje i Mlađana Đorđevića, koji je i predsednik pokreta "Oslobođenje".

25. sep 2020.

Pink i Hepi nisu uzrujani zbog odluke REM-a

Piše Katarina Živanović
IZVOR Danas

Odluka Saveta Regulatornog tela za elektronske medije (REM) da se pristupi izradi pravilnika koji bi emitovanje rijaliti programa ograničio na noćni period, nije preterano zabrinula autore dve najgledanije televizijske emisije tog formata u Srbiji.

24. sep 2020.

Brakus: Radio Laguna se prodaje čoveku koji je kulturno unazadio srpski narod (VIDEO)

IZVOR N1

Jedan od voditelja emisije "Obavezno-Neobavezno" Igor Brakus i novinar Nedim Sejdinović za N1 su komentarisali poslednja dešavanja u medijima u Srbiji, kao i odluku Brakusa i Smiljana Banjca da zbog najavljene akvizicije frekvencije Radija Laguna napuste taj posao. "Ne želimo da učestvujemo u bilo čemu što može da nas poveže sa likom i delom vlasnika Pinka Željka Mitrovića", kaže Brakus. Nedimović: "Imperija Pink razorila ovo društvo".

22. sep 2020.

Mitrović najavio prijave zbog ilegalnog prisvajanja intelektualne svojine TV Pink

FoNet
IZVOR Danas

Vlasnik, osnivač i direktor kompanije Pink Media Group Željko Mitrović doneo je odluku da će svako lice koje neovlašćeno koristi video materijal rijalitija „Zadruga“, ilegalno prisvaja intelektualnu svojinu i resurse TV Pink i Pink Media Group i na bilo koji način krši autorska prava biti prijavljeno i biće pokrenut krivični postupak.

Send this to a friend