A na to zašto su korisnici neposredno pre ukidanja našeg kanala tek obavešteni, rečeno je da „nisu bili u mogućnosti da ih ranije obaveste“.
Inače, N1 ima važeći ugovor s tom kompanijom do kraja marta 2026. godine.
Orion je na svom sajtu obavestio korisnike da od 4. juna N1 više neće biti deo ponude.
Prenosimo obaveštenje:
„Obaveštavamo javnost, kao i sve naše korisnike, da televizijski kanal N1 od 4. juna više neće biti deo ponude Orion telekoma.
Iako naša kompanija već dugi niz godina uspešno sarađuje sa televizijskim kanalom N1 i kompanijom United Media, a saradnja je započeta još tokom vanrednog stanja izazvanog COVID-19, kada smo među prvima odgovorili na poziv za emitovanje njihovog programa radi što boljeg informisanja javnosti i naših korisnika o opasnostima pandemije, u ovom trenutku postoje jasne indicije da će njen nastavak uskoro biti onemogućen.
Kao kompanija koja već dugi niz godina savesno i strateški ulaže u razvoj raznovrsnog i bogatog sadržaja, kako bismo svakom korisniku omogućili fer slobodu izbora i pristup onome što je njemu lično najvažnije, nerado se odlučujemo na ovakav korak, ali verujemo da je ovaj potez u skladu sa našom težnjom da nadalje ostanemo verni našoj filozofiji poslovanja koja se zasniva na poštovanju prava korisnika na transparentan odnos i najbolje korisničko iskustvo.
Naš korisnički servis, kao i uvek, ostaje maksimalno posvećen pružanju podrške. Takođe, dostupni smo za sva pitanja, objašnjenja i pomoć, kako bismo osigurali da prelazna faza protekne bez poteškoća i u najboljem interesu naših korisnika.
Zahvalni smo vam na razumevanju i na ukazanoj lojalnosti. Nastavljamo da se razvijamo u pravcu inovacija, dostupnosti i kvaliteta koji nas čine jednim od vodećih telekom operatora na tržištu“, navedeno je u saopštenju Oriona.
Efektiva: Nezakonito ponašanje
Udruženje potrošača Efektiva saopštila je da je „operator Orion telekom noćas, pola sata pre ponoći, obavestio svoje korisnike da menja programsku šemu, tj. ukida emitovanje kanala N1“.
„Do sada nezabeleženo nezakonito i neprofesionalno ponašanje nekog kablovskog operatora. Naime, dužnost operatora je da korisnika obavesti o izmeni programske šeme i to minimum 30 dana unapred. Orion je to uradio 30 minuta ranije, čime je prekršen član 131. Zakona o elektronskim komunikacijama, što je prema članu 169. istog Zakona, kažnjivo iznosom od 500.000 do dva miliona dinara i svaki korisnik Oriona to treba da prijavi“, naglasili su iz Efektive.
Kako kažu, u isto vreme, korisnici imaju pravo na raskid ugovora bez plaćanja penala.
„Takođe prema članu 131. Zakona o elektronskim medijima. Raskid ugovora je moguć u roku od 30 dana od dana obaveštenja o ukidanju kanala, izjavljuje se pisanim putem i operator ga ne može sprečiti. Potrebno je vratiti opremu, uz dokaz da je vraćena, i korisnik od tog trenutka nema obavezu plaćanja računa“, naveli su.
Prijavu inspekciji, zbog kršenja rokova za obaveštavanje možete podneti putem mejla na telekomunikacije@mit.gov.rs, a raskid ugovora možete izjaviti na mejl korisnicka.zona@oriontelekom.rs.
Podsetimo da i Jetel koji ima ugovorno pravo na emitovanje N1 i TV Nova, još nije uvrstio u svoju listu kanala naše televizije.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.