16. nov 2019.

TV Naša prodata, ukinute sve emisije

Autori i voditelji emisija na Televiziji Naša juče su dobili obaveštenje da njihove emisije ubuduće neće biti emitovane, jer je televizija – prodata.

Više informacija o tome kome je Zoran Bašanović, vlasnik Naše, prodao televiziju, nismo mogli da dobijemo od zvaničnika televizije, ali smo nezvanično saznali da su u pitanju inostrani kupci.

– Iskreno, nemam pojma o čemu se radi. I ja sam samo obavešten da je televizija prodata i da „do daljeg“ emisija „Crno-beli svet“ neće ići, kao ni sve ostale emisije. Navodno je to samo do Nove godine, mada verujem da će ta pauza potrajati. Imam neke indicije, ali ne i pouzdane informacije. Činjenica je da će u narednom periodu biti jedno mesto tj. jedan medij manje na kojem se može čuti opozicioni glas – kaže za Danas Đorđe Vukadinović, narodni poslanik i autor emisije „Crno-beli svet“.

Poruku slične sadržine dobio je i pisac Marko Vidojković, voditelj emisije „400 stepeni“.

– Televizija je prodata, cela produkcija se obustavlja uključujući i „400 stepeni“. Bilo je lepo dok je trajalo. Čak i direktorka ne zna zašto i kome je televizija prodata, a ja mogu samo da nagađam – kaže Vidojković za Danas.

Podsetimo, početkom septembra u televiziju „Naša“ su došli izvršitelji i policija pokušavajući da uđu u prostorije televizije. Zoran Bašanović je tada naveo da se to dogodilo bez pravnog osnova, kao i da je to treći put da je ta televizija izložena „otvorenim pritiscima“ od strane vlasti, „kao jedan od retkih opozicionih medija u Srbiji“.

– Upali su mafijaški, bez ikakve najave, iako smo mi potpuno drugo pravno lice, firma se zove „Naša vizija“ i mi smo preuzeli ime od TV „Naša“, i sa REM-om smo postigli dogovor i potpisali ugovor o preuzimanju TV „Naša“. Kad se ugasila prethodna firma, mi smo poslali zahtev REM-u oko preuzimanja imena. Kao potpuno novo pravno lice, mi samo koristimo ime TV „Naša“. Pritom, mi smo u privatnom posedu, prostorijama koje smo zakupili, a vlasništvo je Muhedina Hodžića, koji živi u Berlinu. Inače, prostor je namenjen za snimanje spotova i emisija, iznajmili smo ga zajedno sa opremom – rekao je tada Bašanović za Direktno.rs.

Upad organa reda je uporedio sa kriminalističkim filmovima.

– Mafijaši hoće da ugase televiziju. To je u stvari mafijaški upad bez ikakve najave. Oni po zakonu moraju da se najave, sve papire smo im dali na uvid, i ugovor o zakupu prostora i izvod iz APR da smo drugo pravno lice sa firmom, koja je ranije bila u sporu sa „Filmskim novostima“. E, direktor „Filmskih novosti“ Vladimir Tomčić je popisivao opremu, pretpostavljam kao legitimni predstavnik vlasti i produžena ruka Aleksandra Vučića, jer hoće na silu da ugase jedinu pravu opozicionu televiziju u Srbiji. Nikom nisu pokazali rešenje, ni jedan jedini papir zašto su ovde. Oni su polepili nalepnice po opremi, popisuju, a ne daju zaposlenima da rade svoj posao, urednicima da pripreme vesti, ovo je kao u Kolumbiji – istakao je Bašanović.

Vučićev kum

Zoran Bašanović je bio jedan od osnivača Srpske napredne stranke i kum Aleksandra Vučića. Posle razlaza sa naprednjacima, njegova TV Naša postala je jedna od retkih stanica gde su gostovali lideri opozicije i slobodni novinari.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend