U borbi za opstanak, novinski sajtovi i internet portali uvek se trude da pronađu način da što veći broj ljudi klikne na objavljene vesti. Međutim, kompaniji Facebook se, izgleda, nimalo ne dopada ova praksa
Facebook je nedavno objavio da će ubuduće meriti vreme koje korisnici provode “čitajući” članke na čije su linkove kliknuli na ovoj društvenoj mreži, a algoritam će zatim na osnovu dobijenih rezultata proceniti da li će ubuduće tekstovi sa istih ili sličnih sajtova biti korisnicima od značaja.
Facebook objašnjava da, što više vremena provedete čitajući neki tekst, veća je verovatnoća da vam je zanimljiv i da ćete nešto slično želeti da pročitate i u budućnosti.
Ova opcija se za sada odnosi samo na kategoriju Instant Articles i članke pročitane putem veb pregledača na smartfonima.
Kompanija trenutno takođe pokušava da pronađe način da kazni stranice koje postuju suviše često jer želi da korisnicima u okvru sekcije News Feed prikazuje što raznovrsniji sadržaj.
Foto: mkhmarketing / Flickr
Dezintegracija javnosti preko TV dnevnika: Gledaoci žive u različitim simboličkim realnostima
Tabloidi brišu tekstove u kojima blate studente zato što moraju da dokažu da su tačni da im ne ugase portale
Novi rijaliti na Pinku pred presudu za ubistvo Slavka Ćuruvije: Ponižavanje žrtve i relativizacija tragedije novinara koga je ubila država
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.