U prvom preseku izveštaja o nadzoru pružalaca medijskih usluga tokom predizborne kampanje navodi se da je na RTS 1 lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ bila zastupljena sa 31,85 odsto ukupnog predizbornog programa, stranke koje bojkotuju izbore i one čije liste nisu proglašene do 8. marta zastupljene su sa 15,58 odsto učešća a lista Ivica Dačić – SPS – JS – Dragan Marković Palma sa 8,35 odsto učešća.
Analitičari i ostali učesnici kampanje zastupljeni su u predizbornom programu sa 42,55 odsto vremena.
U predizbornom programu centralne informativne emisije RTS 1, lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ zastupljena je sa 51,75 odsto učešća, sledi lista SPS – JS sa 10,32 odsto i stranke koje bojkotuju izbore, među kojima je i Savez za Srbiju, sa 10 odsto učešća.
Navodi se da je u predizbornom programu televizije Pink, najzastupljenija lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ sa 52,7 odsto učešća, slede analitičari i ostali učesnici kampanje sa 43,25 odsto, stranke čije izborne liste nisu proglašene do 8. marta sa 2,61 odsto učešća i lista Ivica Dačić – SPS – JS – Dragan Marković Palma sa 1,22 odsto učešća.
U centralnoj informativnoj emisiji TV Pink, lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ ima 86,3 odsto učešća u trajanju priloga, stranke čije liste nisu proglašene do 8. marta imaju 4,57 odsto učešća, lista Ivica Dačić – SPS – JS – Dragan Marković Palma dva odsto a lista za lokalne izbore „Saša Paunović -Sigurno napred“ zastupljena je sa 0,64 odsto učešća.
Izveštaj pokazuje da su u predizbornom programu televizije B92, analitičari i ostali učesnici kampanje zastupljeni sa 80 odsto učešća u prilozima, lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ sa 17,7 odsto a lista SPS – JS sa 1,13 odsto.
Kada je u pitanju predizborni program na televiziji Prva, lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ zastupljena je sa 44,36 odsto učešća, analitičari i ostali učesnici kampanje sa 35,42 odsto, stranke čije liste nisu proglašene do 8. marta i one koje bojkotuju izbore sa 12,12 odsto a lista Ivica Dačić – SPS – JS – Dragan Marković Palma sa 9,1 odsto.
U okviru predizbornog programa televizije Hepi, stranke čije izborne liste nisu proglašene do 8. marta zastupljene su sa 55,31 odsto učešća, analitičari i ostali učesnici kampanje sa 43,61 odsto, lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ sa 38,5 odsto, lista SPS – JS sa 3,84 odsto a Savez za Srbiju koji bojkotuje izbore, sa 2,35 odsto.
Presekom je obuhvaćen i predizborni program televizije N1 koja nema nacionalnu frekvenciju a u kom su stranke čije liste nisu proglašene do 8. marta i one koje bojkotoju izbore zastupljene sa 58,29 odsto učešća, od čega na Savez za Srbiju odlazi 27,12 odsto, slede analitičari i ostali učesnici kampanje sa 38,15 a lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ zastupljena je sa 2,16 odsto učešća.
Kompletan izveštaj objavljen je na internet stranici Regulatornog tela za elektronske medije – rem.rs.
Ubistvo u Ulici Slavka Ćuruvije
Tabloidi brišu tekstove u kojima blate studente zato što moraju da dokažu da su tačni da im ne ugase portale
Deset istraživačkih priča koje svaki građanin Srbije treba da pročita
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.