22. jun 2021.

Ko je sve i po koliko novca dobio iz budžeta Leskovca na medijskom konkursu

Ovih 26 medijskih projekata biće sufinansirano od strane Grada Leskovca, predlog je dostavila tročlana komisija koju su činili već tradicionalni “ocenjivači” i tandem koji odlučuje o tome koji mediji će dobiti novac od poreza Leskovčana, a čine ga Mića Miljković iz Niša i Radoman Irić iz Vranja.

Treći član je ove godine bio , na predlog Lokal pressa i NUN-a, Stojan Marković iz Čačka.

I ove godine je deo od trideset miliona dinara, koliko je za ove namene izdvojeno u budžetu Leskovca, otišao u Niš i Vranje za tamošnje medije i PR agencije.

-Privredno društvo za proizvodnju i emitovanje tv programa Televizija Leskovac, „Ulice moga grada“ – 9.880.000 dinara

-Televizija K-1, „Demografija i natalitet su naš prioritet“ – 4.300.000

-Radio televizija 4S, „Obrazovanje“ – 2.200.000

-Dinkom k-1, „Čaršija“ – 1.900.000

-Studio doo Leskovac, „Lučonoše srpskog Mančestera“ – 1.600.000

-Lestig doo-Dnevnik juga, „Fokus na mlade – mladi Leskovčani u fokusu“ – 1.400.000

-Centar za edukaciju i razvoj Jugmedia, „povratak selu“ – 1.000.000

-TV Vlasotince – preduzeće za radio i tv difuziju Gaga, „U dobrom smeru“ – 700.000

-Agencija SDS – Sportska strana juga, „Leskovac grad sporta, velika ulaganja u sport“ – 580.000

-Zona plus doo, „Zeleni Leskovac“ – 500.000

-RTV Bel ami – portal, „Pozdrav iz Leskovca“ – 500.000

-Centar za razvoj medijske pismenosti Stav, „U fokusu“ – 500.000

-Društvo za radio i televizijske aktivnosti Kopernikus Cable Network, „Leskovac na putu razvoja – 500.000

-Nova Naša reč, „Informisanjem do transparentnog budžeta“ – 500.000

-Romska obnova, saradnja i alternativa ROSA, „Zajedno za bolji život zajednice“ – 400.000

-Goran Tasić PR agencija za reklamu, medijsko predstavljanje i produkciju Agrozona promedia, „Serijal tv emisija Agrospektar 21“ – 400.000

-Preduzeće za emitovanje radio programa i trgovinu „Radio 016“, „Za naše bolje sutra“ 400.000

-Friends brands, „Za bolja polja“ biomasa nedovoljno iskorišćen izvor obnovljive energije – 400.000

-Udruženje Info centar juga, „Zdravlje je najbitnije“ – 390.000

-TV Info puls doo Vranje, „Svetinje leskovačkog kraja“ – 300.000

-Regionalna informativna agencija JUGPress, „Građani u fokusu lokalne uprave“ – 300.000

-Milorad Cvetković pr veb portal vesti i oglasi juga, „Naša jela – remek dela“ biseri gastronomske baštine leskovačkog kraja – 300.000

-Helloanimation – Manuela Radojković PR, „Čuvari starih zanata“ – 300.000

-Glasnik – medija centar 016, „Leskovac na putevima preporoda“ – 300.000 dinara

-Bratislav Ilić novinska angencija Infopres DBS, „Obični, neobični ljudi i obična, neobična mesta“ – 250.000

-Leskovački krug, „Digitalno nasilje“ – 200.000

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend