10. sep 2019.

Savet REM-a odbija da odgovori zašto nagrađuje televiziju koja krši zakon, a zaseda samo zbog polemike sa medijima

Piše Ivana Predić

Na pitanje zašto Radio-televiziji Pančevo, kojoj je u martu izrekao dva upozorenja, već u aprilu daje dozvolu za regionalnu TV Dunav, Savet REM-a odbija da odgovori, ali je zato u tri dana održao čak pet vanrednih sednica, sa jednom tačkom dnevnog reda – odgovori na tekstove u medijima koji nisu po meri članova Saveta

10. sep 2019.

Izvršitelji u TV Naša Balkan vizija, direktorka tvrdi – politički napad

Piše Dušica Jovanović
IZVOR N1

U zgradi Filmskih novosti došlo je do incidenta zbog dugova Naše Balkan televizije. Filmske novosti žele da naplate dugovanja od pre pet godina konfiskacijom televizijske opreme. Direktorka programa tvrdi da je u pitanju politički napad zbog uređivačke politike i da oni nisu naslednici dugova, već da samo koriste istu frekvenciju na istoj adresi.

10. sep 2019.

Pismo Tanjuga Savetu za štampu

IZVOR UNS

Doneli ste odluku da je Tanjug prekršio Kodeks novinara Srbije kada je objavio vest o bivšoj tajlandskoj premijerki Šinavatra, a argument na koji se pozivate - nije tačan.

10. sep 2019.

Javno slušanje o radu REM

FoNet
IZVOR UNS

Direktor Fondacije za otvoreno društvo Milan Antonijević izjavio je juče, posle okruglog stola predstavnika vlasti i opozicije o biračkom spisku i izbornoj administraciji, da je postignuta saglasnost oko velikog dela onoga što predloženo iz tih oblasti, kao i da je ponovo bilo reči o medijima.

09. sep 2019.

Građanski mediji koji kritikuju vlast teško će opstati ako im podrška stiže samo u inboks

Piše Ivana Kragulj

Nije preživelo mnogo lokalnih medija civilnog društva, koji su uz to i kritički i koji se ne dodvoravaju vlastima, ali su i oni na ivici opstanka i zavise od donacija. U zemljama razvijene demokratije lokalnim medijima se veruje više nego nacionalnim zato što direktno ukazuju na probleme ljudi koji u tim malim sredinama žive i jer pomažu da se oni reše

09. sep 2019.

INDUSTRIJA MRŽNJE U SRBIJI Nasumce smo izdvojili sto naslovnica srpskih dnevnih novina i analizirali njihovu novinsku scenu

Piše Vlado Vurušić

Amerika i ‘vojska Kosova’ u Albaniji spremaju udar na sever Kosmeta!”, “Ameri hteli da ubiju Vučića”, “Pakleni plan Šiptara: Upašće na sever Kosova 5. juna!?”, “Amerikanci pune Kosovo džihadistima iz Sirije”, “Plaćenici iz Ukrajine pale Beograd”, “Putin zapretio: NATO odbij od Srbije!”, “NATO će nam ubijati decu još 150 godina”, “Putin: NATO pravi virus da bi pobio Slovene”, “Ustaše prete Vučiću”, “Sramni čin Plenkovića: na Božić pohvalio ‘Oluju’ i Tuđmana”, “Putin Srbiji donosi rakete”, “Hrvati Vučića ruše na ulici!” - samo su dio glavnih naslova s naslovnica srbijanskih najtiražnijih novina, koje smo nasumce odabrali, od prosinca 2018. do ovog ljeta.

09. sep 2019.

Branko Čečen: Vučićeva vlast opstaje na neslobodi medija

Razgovarao Milan Nešić

“Uzroci neslobode izražavanja u Srbiji su u privatnim interesima povelike grupe ljudi koja pljačka zemlju”, kaže u intervjuu za Glas Amerike Branko Čečen direktor nevladinog Centra za istraživačko novinarstvo Srbije (CINS). Čečen, nagrađivani urednik i novinar nevladine organizacije specijalizovane za istraživanje sumnji na korupciju, kriminal i kršenje javnog interesa, ukazuje da su, kako ih označava, zarobljeni mediji garant dugoročne vladavine Srpske napredne stranke.

09. sep 2019.

Kome je trn Suzana Trninić

Piše Višnja Aranđelović
IZVOR UNS

Posle Ivana Ivanovića i Tatjane Vojtehovski, javnost je pre tri dana saznala da još jedno lice nestaje iz tima Prve srpske televizije – novinarka Suzana Trninić. Prašinu je podigla vest da ona nije samovoljno otišla, što je bio slučaj sa Ivanovićem, niti joj je ukinuta emisija što tvrdi Vojtehovska a menadžment negira, već je po sredi otkaz. Trninić ga je zaradila zbog toga što se nije pojavljivala na poslu.

09. sep 2019.

Vučić prekršio zakon – još nema odgovora N1 o skidanju oznake „državna tajna“

Piše Jelena Zorić
IZVOR N1

Posle više od mesec dana i dalje je tajna da li je predsednik Vučić skinuo oznaku tajnosti sa poverljivih dokumenta o prisluškivanju, koje je čitao u Jutarnjem programu TV Pink. Na snimcima dokumenata vidljive su oznake državna tajna, ali ne i znaci da je tajnost prestala da važi. Vučić ne odgovara na zahtev televizije N1 da dostavi kopiju odluke.

Send this to a friend