10. jun 2017.

Naša TV dobila pretnje posle emisije sa Dejanom Anđusom

Rukovodstvo i uredništvo Naša TV saopštavaju danas da im je brutalno prećeno posle emitovanja emisije "Da se ne lažemo" web TV Kurir, u kojoj je novinar Dejan Anđus tvrdio da predsednik Srbije Aleksandar Vučić finansira svoju privatnu vojsku preko javnih preduzeća koja na tenderima daju poslove firmama u vlasništvu navijača.

Takođe, ukazuje u saopštenju Naša TV, razlog pretnji jeste i činjenica da smo preneli vesti Kurir TV i otvoreno pismo predsednika Adria Media Grupe Aleksandra Rodića, u kome je kritikovao Vučićev rad.

„Prećeno nam je da će nas uništiti i ugasiti ako nastavimo da prenosimo priloge Kurira“, saopštava Naša TV, koja najavljuje da će „nastaviti da profesionalno izveštava i informiše javnost o svim temama koje su u interesu građana“.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend