12. jan 2019.

Kurir prodat za 25 miliona evra?

Piše K. Živanović
IZVOR Danas

Detalji o kupoprodaji Kurira i drugih izdanja Adria medija grupe ostali su nepoznanica za javnost, te se u medijskim krugovima još više učvrstila teza da iza ove transakcije stoji Telekom, odnosno država, sa namerom da uđe u vlasničku strukturu što većeg broja medija u Srbiji.

12. jan 2019.

Adria Media Group i Mondo Inc strateški partneri

IZVOR Kurir

Vodeća regionalna medijska kompanija Adria Media Group i Mondo Inc, deo liderske regionalne tehnološke kompanije Wireless media Sistem, u saradnji sa investicionom kompanijom Roda grupa, ostvarile su strateško partnerstvo.

11. jan 2019.

Igor Žeželj zvanično novi vlasnik Kurira

Raskrikavanje/UNS

Kako UNS piše, odluka o promeni vlasništva objavljena je 4. januara na sajtu Agencije za privredne registre (APR). Umesto Rodića kao novi vlasnici upisani su Žeželj i Privredno društvo za pružanje telekomunikacionih usluga „Mondo INC“. 

25. dec 2018.

Zlatni Pinokio za „Alo“, Srebrni „Informeru“, a Bronzani „Kuriru“

Portal Fake News Tragač na svoj 1. rođendan, 24. decembra 2018, dodeljuje nagrade Zlatni, Srebrni i Bronzani Pinokio medijima koji su tokom prethodnih godinu dana prema našoj evidenciji najčešće širili lažne i manipulativne vesti. Naš tim je istražio 116 manipulativnih sadržaja i u laži uhvatio 123 medija, koji su zbirno posmatrano 485 puta objavili dezinformacije.

03. nov 2018.

Srbi nisu najstariji evropski narod, a potraga za najstarijim narodom je besmislena

Piše Danka Mihajlović

List „Kurir” je u svom štampanom izdanju od 30. oktobra pune dve straneposvetio „najnovijem istraživanju o genetskom poreklu naroda na Balkanu”, kao i „sertifikatu Hjustonskog DNK instituta iz Teksasa” koji navodno dokazuje da su„Srbi, Hrvati, Crnogorci i Bošnjaci najstariji narod na Balkanu”. Ovu vest preneo je niz medija, a Nebojša Drašković, predsednik nevladine organizacije „Porijeklo” iz Herceg Novog, koji se pojavljuje kao jedini izvor informacija u ovom slučaju, uključio se i u jutarnji program televizije „Prva”. To gostovanje je kasnije preneo i portal B92. 

21. okt 2018.

Poverljivi podaci sve češće na naslovnicama tabloida

IZVOR N1

Informacije sa saslušanja bivšeg predsednika Srbije Borisa Tadića, koji je dao iskaz SBPOK-u povodom smrti gardista u kasarni na Topčideru, pojavile su se u jednom tabloidu. I to nije prvi put. Poverenik za informacije od javnog značaja smatra da je u pitanju pojava koju je lako razotkriti, ali da će teško biti iskorenjena.

11. okt 2018.

Država u Kuriru

Piše Ana Novaković

Kompanije bliske državnom Telekomu izabrane su za strateške partnere Adria Media Group, ali direktori ovih kompanija to ne žele da potvrde

21. avg 2018.

Tito nije uvećavao Kosovo za račun Albanaca

Petar Klaić

Dnevni list Kurir objavio je 11. avgusta tekst pod naslovom „Tito je poklonio Albancima 670 srpskih naselja: Evo kako je duplirao teritoriju“. U tom članku iznet je niz neistina i istorijski prekrojenih činjenica na takav način istaknu poentu kako je Josip Broz Tito lično izmenio teritorijalnu organizaciju Kosova, zbog čega danas vlast u Srbiji mora da brani duplo veću teritoriju nego što bi inače morala.

31. mar 2018.

Upozorenje o terorizmu zbog verskih praznika mediji povezivali sa hapšenjem Marka Đurića

Piše Nevena Bogdanović

Tri dana nakon hapšenja direktora Kancelarije za Kosovo i Metohiju Marka Đurića u Kosovskoj Mitrovici, portal B92 objavio je vest “SAD izdale upozorenje za Kosovo: Oprez, mogući napadi” u kome se upozorenje američke ambasade u Prištini na mogućnost terorističkih napada dovodi u vezu sa trenutnim političkim zbivanjima na Kosovu.

03. feb 2018.

Mediji u Srbiji bar jednom sedmično “otkrivaju” lek protiv raka

Analiza četiri popularna portala iz Srbije – Blic, Telegraf, Novosti i Kurir – pokazala je da onlajn mediji nekritičkim i površnim izveštavanjem ulivaju lažnu nadu obolelima od raka, podstičući uverenje da će se lek protiv njihove bolesti pojaviti svakog trena. FakeNews tim retroaktivno je analizirao izveštavanje ovih portala u periodu od godinu dana, i za to vreme uočena su ukupno 52 teksta kojima se najavljuju lekovi protiv raka, pri čemu je najveći broj ovih objava zabeležen na portalu Blica (18), a potom Telegrafa (16), Kurira (12) i Novosti (6). To bi značilo da su ova četiri sajta, u posmatranom periodu prosečno jednom nedeljno objavljivala optimistične informacije o lečenju raka.

17. jan 2018.

Jovanović: Netačni navodi „Kurira“

IZVOR UNS

Predsednik Liberalno demokratske partije (LDP) Čedomir Jovanović rekao je danas, reagujući na saopštenje UNS-a, da nije pretio novinaru „Kurira“ Bobanu Karoviću i da su „navodi ’Kurira’ o pretnji tačni koliko i njihovi tekstovi o njemu“. „Nisam nikada dao izjavu ’Kuriru’, niti sam zvao i pretio novinaru. Ja već 15 godina nisam dao nikakvu izjavu ’Kuriru’ i tako će biti i ubuduće“, rekao je UNS-u Jovanović.

Send this to a friend