28. dec 2019.

Gajović: Obećavam da ću pitati predstavnike vlasti zašto ne dolaze na N1

IZVOR N1

Državni sekretar u Ministarstvu kulture i informisanja Aleksandar Gajović obećao je u Danu uživo da će "pitati predstavnike vlasti zašto ne dolaze na N1". "Obećavam da ću pitati zašto izbegavaju N1, mislim da nema nikakvog razloga, jer smatram da ne postoje neprijatna pitanja. Uostalom, niko i ne postaje deo vlasti da bi mu bilo prijatno, ja sam to tako doživeo, to je jedan posao, javno istupanje, gde, čim je javnost u pitanju, vi imate obavezu, morate da odgovorite javnosti, a kako ćete, ako ne preko medija", rekao je Gajović.

27. dec 2019.

Raspirivanje žeđi za nasiljem: Kurir objavio intervju sa silovateljem dece

Piše Denis Kolundžija

Kakav efekat davanje prostora osuđenom silovatelju dece može da ima osim da „raspiri žeđ za nasiljem kod drugih ljudi da počine sličan zločin“, pita se članica Saveta za štampu Tamara Skrozza, koju ipak ne iznenađuje to što je Kurir to uradio, jer je u pitanju isti način izveštavanja koji tabloidi godinama neguju

11. dec 2019.

Filipović: Kurir nema kredibilitet da rasuđuje o profesionalnosti drugih medija

Piše Miodrag Sovilj
IZVOR N1

Da li je N1 neobjektivna, navijačka i ostrašćena? Upravo to tvrdi - dnevni list Kurir, navodeći da naša televizija ima dvostruke aršine i preuzima na sebe ulogu da određuje ko je novinar, a ko ne. Međutim, u novinarskim udruženjima kažu da činjenice pokazuju sasvim suprotno, odnosno da Kurir napada N1 upravo za ono što sam čini.

02. nov 2019.

Savet za štampu: „Srpski telegraf“, „Kurir“, „Nove kikindske novine“ i „Informer“ prekršili kodeks; Zbog „Kikindskih“ opet burno

Piše J. Pešić
IZVOR UNS

Članovi Komisije za žalbe Saveta za štampu na sinoćnoj sednici doneli su jednoglasnu odluku da su „Srpski telegraf“, „Kurir“, „Nove kikindske novine“ i „Informer“ prekršili Kodeks novinara Srbije. Podlistak „Danasa“ – „Kikindske“, prema većini glasova članova, nije prekršio novinarski kodeks.

04. sep 2019.

SNS botovi imali pristup Kuriru i Espresu

Pišu Anđela Milivojević i Milica Šarić
IZVOR CINS

Aktivisti Srpske napredne stranke (SNS), poznatiji kao botovi, donedavno su kroz aplikaciju Votr2 mogli da ostavljaju na hiljade pluseva i minusa na komentare na sajtovima Kurira i Espresa i na taj način utiču na čitaoce ovih posećenih medija. Aplikacija sadrži informacije iz „kodova” dva sajta i radila je mimo aktivnosti botova, pokazuje istraživanje CINS-a.

15. avg 2019.

Za pola godine više od 400 laži na naslovnicama četiri tabloida

Pišu Marija Vučić, Vesna Radojević

Na naslovnim stranicama Kurira, Informera, Srpskog Telegrafa i lista Alo za prvih šest meseci ove godine objavljeno je najmanje 419 lažnih, neutemeljenih ili vesti čije navode nije moguće proveriti, pokazuje analiza Raskrikavanja. Ovom analizom nisu bile obuhvaćene vesti iz sveta šou-biznisa.

15. jul 2019.

Žeželj ne uređuje Kurir, izveštavamo uvek istinito

Adria Media Group doo
IZVOR Danas

Danas je u tekstovima ”Prljavi medijski poslovi Vesića i vlasnika Kurira” i “Milioni tabloidima i firmama povezanim sa naprednjacima”, objavio neistinite informacije o kompaniji Adria Media Group d.o.o., njenom direktoru Igoru Žeželju i medijima Kurir i Adriamedia TV, koje škode našem poslovnom ugledu.

12. jul 2019.

Osnivač Glas Javnosti i Kurira promovisao knjigu „Silovanje razuma“

Tanjug
IZVOR RTV

Knjiga "Silovanje razuma" Radisava Raje Rodića, osnivača dnevnih listova Glas javnosti i Kurir predstavlja svojevsrnu ''crnu hroniku srpske tranzicije'' u kojoj autor svedoči o tome kako su političari i tajkuni pokušavali da mu preotmu novine i uguše slobodu reči, posebno posle 5. oktobra, rečeno je danas na promociji Rodićevog prvenca.

25. jun 2019.

Mlako objašnjenje kao izvinjenje

Piše R. Balać
IZVOR Danas

Dve nedelje posle skandaloznog izveštavanja Javna medijska ustanova RTV Vojvodine uputila je nešto kao izvinjenje čitaocima i gledaocima koji su se osetili uvređenim zbog objavljivanja na sajtu te medijske ustanove teksta tabloida „Kurir“ povodom protesta zbog prebijanja trojice studenata u Novom Sadu.

12. jan 2019.

Kurir prodat za 25 miliona evra?

Piše K. Živanović
IZVOR Danas

Detalji o kupoprodaji Kurira i drugih izdanja Adria medija grupe ostali su nepoznanica za javnost, te se u medijskim krugovima još više učvrstila teza da iza ove transakcije stoji Telekom, odnosno država, sa namerom da uđe u vlasničku strukturu što većeg broja medija u Srbiji.

12. jan 2019.

Adria Media Group i Mondo Inc strateški partneri

IZVOR Kurir

Vodeća regionalna medijska kompanija Adria Media Group i Mondo Inc, deo liderske regionalne tehnološke kompanije Wireless media Sistem, u saradnji sa investicionom kompanijom Roda grupa, ostvarile su strateško partnerstvo.

Send this to a friend