04. sep 2019.

Suzana Trninić dobila otkaz na Prvoj televiziji

Otkaz je usledio, kako je obrazloženo, zbog toga što se autorka emisije „Odgovor“ na Televiziji Prva nije pojavljivala na novom radnom mestu koje joj je određeno nakon ukidanja te emisije. „Mislim da je vrlo jasno kakva je nova uređivačka politika Prve i da otuda nema razloga da bilo ko bude iznenađen zašto za mene tu više nema mesta“, kaže Suzana Trninić za Cenzolovku.

Suzana Trninić (foto: snimak emisije TV Prva)

Prva srpska televizija otkazala je krajem avgusta ugovor sa Suzanom Trninić, novinarkom te kuće, saznaje Cenzolovka.

Suzana Trninić je u izjavi za Cenzolovku potvrdila da više ne radi na Prvoj, uz komentar da je rešenjem o otkazivanju ugovora „ta priča sad i zvanično završena“.

„Ovakav kraj sigurno nije iznenađenje za bilo koga, pa ni za mene“, ističe jedna od autorki kultnog „Kažiprsta“ na počivšoj RTV B92.

Jedno od zaštitnih lica nekadašnjeg B92, najbolja novinarka u 2012. po izboru magazina Status, s reputacijom novinarke koja sagovornicima postavlja oštra ali prava pitanja, nije mogla da prihvati mesto veb-novinara

Formalno-pravno, Prva nije imala kud: na novo radno mesto, koje joj je ponuđeno nakon ukidanja emisije „Odgovor, Suzana Trninić, kako stoji u obrazloženju od 29. avgusta, nije dolazila. 

Suzana Trninić, jedno od zaštitnih lica nekadašnjeg B92, najbolja novinarka u 2012. po izboru kolega u anketi magazina Status, s reputacijom novinarke koja sagovornicima postavlja oštra ali prava pitanja, i dugogodišnji izveštač iz Skupštine Srbije, nije, kaže nam, posle svega mogla da prihvati ponuđeno joj mesto veb-novinara.  

Do te ponude došlo je nakon što joj je, kako napominje, bez obrazloženja ukinuta emisija „Odgovor“. Zbog te emisije je, dodaje Suzana Trninić, i prešla sa B92 na Prvu. 

„Mislim da je vrlo jasno kakva je nova uređivačka politika Prve i da nema razloga da bilo ko bude iznenađen zašto za mene tu više nema mesta“, navodi Suzana Trninić, koja je, u karijeri dugoj 23 godine, 17 godina provela na Radiju i Televiziji B92, odakle je početkom 2018. prešla na sestrinsku Prvu televiziju, koje su u rukama istog vlasnika.

Prvu televiziju i TV O2 kupio je u decembru prošle godine za 180 miliona evra Srđan Milovanović, bivši vlasnik kablovskog operatera Kopernikus i brat poverenika SNS za Niš Zvezdana Milovanovića.

Na toj televiziji je od januara do juna prošle godine bila autorka emisije „Odgovor“. 

Do momenta objavljivanja ovog teksta, PR služba Prve srpske televizije nije odgovorila na pitanja Cenzolovke.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend