21. avg 2017.

Radonjić i Romić u kućnom pritvoru uz elektronski nadzor

Piše Beta
IZVOR N1

Apelacioni sud pravosnažno je odlučio da dvojici optuženih za ubistvo Slavka Ćuruvije, bivšim funkcionerima Državne bezbednosti Milanu Radonjiću i Ratku Romiću, bude ukinut sudski pritvor tako da oni ostaju u kućnom pritvoru uz elektronski nadzor, rečeno je agenciji Beta u tom sudu.

21. avg 2017.

Beta i Fonet: Dačić nas diskriminiše

Piše FoNet

Novinske agencije Beta i FoNet oštro protestuju zbog diskriminatorske odluke ministra spoljnih poslova Ivice Dačića da izjavu o izuzetno važnom pitanju međunarodne pozicije i bezbednosti zemlje, kao što je povlačenje osoblja iz Ambasade Srbije u Skoplju, da samo Tanjugu, čiji je rad, odlukom Vlade Srbije, prestao pre više od godinu i po dana.

21. avg 2017.

Godišnjica otmice Slavuja i Perenića

Piše FoNet

Udruženje novinara Srbije (UNS) i njegov ogranak Društvo novinara Kosova i Metohije (DNKiM) saopštavaju da se danas navršava 19 godina od otmice novinarske ekipe Radio Prištine Đura Slavuja i Ranka Perenića kod Orahovca.

19. avg 2017.

Medijske manipulacije protiv kritike vlasti

Piše A. Popović
IZVOR Danas

Vodi se politička kampanja protiv svake kritike, građani su izloženi medijskim manipulacijama dok vlast bez obrazloženja blokira nečije račune, ističu sagovornici Danasa, upitani o optužbama portala "Antidot" da su saučesnici listu "Kurir" u prikrivanju utaje poreza i hajci protiv predsednika Srbije.

19. avg 2017.

Slučaj Veber: “Nisu strašne greške, strašne su stranputice”

Piše Tamara Skrozza
IZVOR Moj izbor

Rečenica kojom me je zbog neke brlje u tekstu pre petnaestak godina utešio kolega Milan Milošević, tek mi je danas postala u potpunosti jasna. Zbog grube greške “Vremena”, koje je na naslovnoj strani objavilo portet zoologa Maksa Vebera umesto portreta njegovog daleko poznatijeg imenjaka sociologa – “Politika” je u subotnjem izdanju objavila tekst “Krokodilski portet Maksa Vebera”, uz nadnaslov “Sve se vraća, sve se plaća”.

18. avg 2017.

NUNS: Zašto poreski obveznici Kragujevca plaćaju dugove bivšeg vlasnika RTK

IZVOR NUNS

Nezavisno udruženje novinara Srbije najoštrije protestuje povodom odluke vlasti Kragujevca da budžetski novac namenjen za projektno sufinansiranje javnog informisanja preusmeri Radio-televiziji Kragujevac (RTK), devastiranoj mediskoj kući koja od kraja prošle godine ne emituje program. Gradska uprava Kragujevca na čelu sa gradonačelnikom Radomirom Nikolićem tako nastavlja da krši Zakon o javnom informisanju i da ignoriše svoje obaveze prema javnom interesu i javnom informisanju.

Send this to a friend