18. nov 2019.

Vučićeva savetnica brzinom munje sipala neistine o N1 na nacionalnoj frekvenciji

Pored etiketiranja novinara Miodraga Sovilja, savetnica predsednika Suzana Vasiljević iznela je u nedelju uveče na televiziji Pink čitav niz drugih neistina na račun televzije N1.

Za pet godina rada televizije N1, vrh vlasti opisivao je kao američku, antisrpsku, luksemburšku, čak i CIA televiziju. Savetnica predsednika Aleksandra Vučića baš za medije, N1 je dodala još jedan epitet.

Antivučićeva televizija koja ne dozvoljava nikome ko ima drugačije mišljenje od opcije koji oni zastupaju i podržavaju, a to je koalicija okupljena oko SZS, pošto vi vidite na toj televiziji nema ni Šapića, nema ni Tanje Macure, nema ni (Nenada) Čanka nema ni Čede (Jovanovića), nema nikoga ko se protivi zvaničnom stavu SZS-a„, opisala je Vučićeva savetnica TV N1.

Međutim, svi koje je Vasiljević nabrojala bili su gosti N1 i to više puta.

I ne samo oni – kada su se odazivali na pozive, dolazili su i predstavnici vladajuće koalcije – od Vladimira Đukanovića do Ane Brnabić. Jedino Aleksandar Vučić, nijednom – iako mu poziv stoji otvoren od prvog dana.

Priliku da pita, N1 ima samo na konferencijama za novinare, i to ne svaki put.

Nije svaki put prilika ni mesto, ali trudimo se da uglavnom svima damo priliku, pogotovo što on (Vučić) zaista voli da odgovara na njihova pitanja„, rekla je Vasiljević na Pinku.

Dodala je da bi i to moglo da se promeni i da više neće dozvoljavati novinarima da se „previše približavaju predsedniku“. To opravdava prošlogodišnjim primerom iz Bele kuće, kada je CNN-ov Džim Akosta izbačen sa konferencije za novinare.

Samo zato što je gospodin Akosta pitao predsednika Trampa, legitimno pitanje mu je postavio vezano za neku njegovu izjavu o migranitma. Oni su mu uzeli akreditaciju“, navela je savetnica predsednika Republike.

Ono što je Vasiljević propustila da kaže je da je CNN-ovom Džimu Akosti akreditacija ekspresno vraćena – već posle tri dana, i to po nalogu suda.

Uz niz netačnih i nepotpunih informacija, u programu Pinka čula se i jedna ekskluzivna – pod pretpostavkom da je tačna – savetnica predsednika otkrila je ko je odgovoran za više povezanih incidenata sa ubacivanjem letaka u dvorište N1.

Ubacili su im nekoliko letaka, pri tom, država nema nikakve veze sa tim, uradila neka desničarska organizacija, država osudila, uradila sve što je u našoj, ali…„, kazala je Vasiljević.

Ali štajavnost nije saznala, baš kao što je nejasno odakle savetnici predsednika informacija o tome da su letke u dvorište N1 ubacivali pripadnici „desničarske grupe“, kada se o tome još niko od nadležnih nije izjašnjavao, a istraga o slučaju je i dalje u toku.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend