05. jan 2022.

ATV: Odbacujemo besmislene navode o povezanosti sa Miloradom Dodikom

“Besmislene navode o povezanosti sa srpskim članom Predsjedništva BiH Miloradom Dodikom oštro i odlučno odbacujemo”, saopštili su iz Alternativne televizije (ATV) iz Banjaluke u srijedu, 5. januara, komentarišući uvrštavanje te medijske kuće na listu sankcija SAD.

“Iznenađeni smo ovakvom odlukom i smatramo izričito neozbiljnim za jednu veliku državu da insinuacije pojedinaca o povezanosti naše medijske kuće i političara uzmu kao kredibilan izvor”, stoji u saopštenju ATV-a.

Ranije su iz američkog ministarstva finansija saopštili kako se sankcije uvode i Alternativnoj televiziji iz Banje Luke zbog povezanosti s Miloradom Dodikom.

Pored ATV-a sankcije su uvedene i Miloradu Dodiku, članu Predsjedništva BiH i lideru vodeće partije u entitetu Republika Srpska (RS) Stranke nezavisnih socijaldemokrata (SNSD).

Također, sankcije, odnosno zabrana ulaska u Sjedinjene Države uvedene su Milanu Tegeltiji, bivšem predsjedniku Visokog sudskog i tužilačkog vijeća, njegovoj supruzi kao i Mirsadu Kukiću, predsjedniku Pokreta demokratske akcije (PDA) i zastupniku u Parlamentarnoj skupštini, Mirsad Kukić, također zbog uključenosti u značajne koruptivne aktivnosti.

Iz ATV-a dodaju i da menadžment i uređivački kolegijum oštro osuđuju sankcije Ministarstva finansija SAD-a i ocjenjuju ih kao napad na medijske slobode, slobodu izvještavanja i demokratiju – u kojoj se podrazumijeva da mediji izvještavaju slobodno, nepristrasno i objektivno.

“Baš onu demokratiju koju, navodno, čuvaju od izvještavanja ATV-a. Sankcije gledamo kao priznanje za naš dosadašnji rad, učinkovitost, ali i kao obavezu da moramo pokazati da se istina ne može cenzurisati”, stoji u saopštenju ATV-a.

U ATV-u dodaju da svaki medij odgovara jedino i isključivo gledaocima i čitaocima, uz poštovanje svih novinarskih i drugih načela.

U ranijoj objavi američkog Ministarstva finansija navodi se za Alternativnu Televiziju d.o.o. Banja Luka da je u privatnom vlasništvu firme blisko povezane s Dodikovom obitelji.

Međutim, sam Dodik iza kulisa vrši osobnu kontrolu nad ATV-om, primjerice zahtijevanjem osobnog odobrenja na medijske priče vezane za politički osjetljive teme. Dodik je kupio ATV kako bi namjerno i izričito unaprijedio vlastitu agendu, koja uključuje njegove napore da ocrni druge političke ličnosti, izgladi svoj javni imidž i unaprijedi svoje osobne i političke ciljeve, navodi se u saopćenju.

Dodik je, navodi se, ugovore vezane uz ATV dodjeljivao izravno članovima svoje obitelji, što je koristio kao još jedan način korupcije. On je novac iz javnih poduzeća usmjerio izravno u ATV u koruptivne svrhe.

Dodik je posljednjih godina znatno povećao financiranje ATV-a i uključio se u kampanje zloćudnog utjecaja društvenih medija putem ATV-a kako bi objavio sadržaj koji unapređuje njegove političke i osobne ciljeve, navodi se u saopćenju.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend