02. mar 2019.

Bradić: Malo kulture na komercijalnim televizijama

Na komercijalnim televizijama sa nacionalnom frekvencijom nema dovoljno kulture i često se pojavljuju programi koji su u potpunoj suprotnosti sa onim što kultura jeste, ocenio je urednik kulturno-umetničkog programa Radiotelevizije Srbije Nebojša Bradić.

U izjavi FoNetu uoči tribine „Brisanje kulture iz medija u Srbiji“, Bradić je u petak uveče rekao da se na komercijalnim televizijama pojavljuju i sadržaji koji „vređaju osnovne tekovine civilizacije“. Naš medijski prostor bi svakako mogao bez takvih sadržaja, konstatovao je Bradić, naglašavajući da je uloga medija veoma bitna u promovisanju kulturne scene.

Bradiće je ocenio da javni servis svoj zadatak u promociji kulture obavlja na primeren način i to ne samo prenošenjem kulturnih sadržaja, nego i kritičkim izveštavanjem i stvaranjem takvih sadržaja.

Drugi servisi, činjenica je, taj zadatak ne obavljaju, ukazao je Bradić. Na pitanje da li Srbija ima kulturnu politiku ili ne, Bradić je odgovorio kako se termin „kulturna politika“ danas sve manje koristi. Kulturna politika je čvrsto povezana sa kreiranjem identiteta koje određena zemlja ima i konstrukciju tog identiteta, ocenio je Bradić i konstatovao kako danas ne funkcionišu nikakve kulturne politike koje baštine isksutva davnih vremena. Zato je u društvu važan dijalog o kulturnoj politici, zaključio je Bradić.

[povezaneprice]

Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.

Send this to a friend