08. dec 2016.

TV B92 prekinula da lista „Večernje novosti“, o razlogu oba medija ćute

U prelistavanju štampe na TV B92 u večernjim vestima vidljivo je da nema „Večernjih novosti“. U pozadini koja ilustruje ovu rubriku u kojoj se najavljuje šta će biti na sutrašnjim naslovnicama dnevnih listova, vide se zaglavlja „Politike“, „Kurira“, „Blica“, „Informera“, „Srpskog telegrafa“, listova „Alo“ i „Danas“. Logoa „Večernjih novosti“, koji je nekad bio tu, nema, a prezenteri vesti prelazak na ovu rubriku najčešće objašnjavaju rečima da listaju štampu koja im je poslata

b92_prelisatavanjeKada su UNS-u kolege iz Novosti rekle da se već mesec i po ne pominju njihove novine u prelistavanju TV B92, logično pitanje bilo je da li na vreme dostavljaju naslovnice.

„Proverio sam i mi po starom dogovoru, od vremena kada su nas prelistavali, šaljemo PDF prve strane do 20 sati i 20 minuta“, rekao je UNS-u jedan od urednika u „Večernjim novostima“. U ovoj kompaniji kažu da pak tekstove koje objavljuju na svom sajtu redovno i u značajnom broju prenosi sajt B92.

U TV B92 smo potražili urednike vesti, ali je odgovor bio da prelistavanje nije u njihovoj nadležnosti već spada u promo sektor za koji je zadužena Zdenka Beba Dragić. Nju smo pitali da li se, s obzirom na to da promo sadržaji podrazumevaju komercijalni karakter, radi o komercijalnoj rubrici i kako se u tom slučaju određuju sadržaji za prelistavanje.

“Politika poslovanja B92 kao komercijalne televizije interna je stvar, te tako nismo u obavezi da obrazlažemo odluke menadžmenta i uređivačkog kolegijuma o saradnji sa ostalim medijskim kućama”, odgovorila je UNS-u koleginica Beba Dragić.

O razlozima zbog kojih više nema „Novosti“ u prelistavanju TV B92 ne želi da govori ni Ratko Dmitrović, direktor i glavni urednik Kompanije Novosti. On za sajt UNS-a kaže da je postojao ugovor o saradnji između Antena grupe i Kompanije Novosti, ali da je istekao 2013. godine i da to nije uzrok novonastale situacije.

“Sigurno nemaju ugovor sa ‘Informerom’ ili listom ‘Alo’. Za prekid ovakve saradnje kriva je Antena. Njihovo ponašanje prema Kompaniji Novosti je nekorektno. Menadžment dobro zna o čemu se radi. Molio sam ih da to otklone. Naslućujete, radi se o jednom delu programa. To sve Beba Dragić i njihov direktor znaju i to mogu da reše za dva minuta”.

Dmitrović kaže da se to što nema „Novosti“ u prelistavanju TV B92 nije odrazilo na prodaju, ali da iz TV B92 treba da objasne zašto “jedini list koji bez problema mogu da pokažu” izostavljaju.

“Svi drugi osim ‘Politike’ su tabloidi. Čitaju naslovne stranice tabloida koje je čoveka sramota da odnese kući. Na njima je da objašnjavaju”.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend