14. feb 2017.

„Plejboj“ vraća svoj identitet, golotinja u prvom planu

Prošlo je samo nekoliko meseci otkako je Kuper Hefner, 25-godišnji sin Hjua Hefnera, postao kreativni direktor Plejboja, a stvari su se već zahuktale oko izdanja za mart/april.

Da, golotinja se vraća u “Plejboj”.

Hefnerova nedavna izjava na Tviteru ukazuje na to da je uklanjanje golotinje iz ovog časopisa prošle godina bila greška.

On je dalje obrazložio rekavši da izdanje “vraća svoj identitet i ono ‘šta su zapravo’”.

Magazin Plejboj je prošle godine uklonio golotinju sa svojih strana, što je naišlo na kritike. Hefner je i sam napravio “pogrešan” potez sa čelnicima kompanije kada se javno nije složio sa odlukom njegovog unapređenja u direktora.

“Nisam se složiosa odlukom zato što sam osećao da milenijalcima i generaciji Y golotinja nije problem. Problem je bio način na koji su devojke i golotinja predstavljeni”, rekao je u jednom intervjuu Hefner.

Njegova izjava o tome da se kompanija vraća svojim korenima u izdanju za mart/april, takođe sadrži te stavove.

„Ovo je veoma poseban trenutak, lično i profesionalno, da sam dobio priliku da podelim ovo izdanje Plejboja sa ocem, naravno i sa čitaocima. To je odraz kako brend može najviše da se poveže sa svojom generacijom i generacijama koje dolaze.”

Osim golotinje, ovo izdanje Plejboja će vratiti i neke stare franšize (“The Playboy Philosophy,” “Party Jokes” i tako dalje), i izostaviti frazu “Zabava za muškarce” sa naslovne strane.

“Magazin će uvek biti brend fokusiran na interese muškaraca, ali kao što i uloge polova evoluiraju u društvu, tako ćemo i mi.”

Izdanje za mart/april imaće mnoštvo nagih žena, iako ne značajno različitih, intervjue sa Vanom Džonsom, Skarlet Johanson, Adamom Skotom…

Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.

Send this to a friend