24. mar 2022.

Reuters uklonio ruski Tass iz svoje emisije

Agencija Reuters objavila je da je uklonila vijesti ruske novinske agencije TASS iz svoje emisije zbog načina na koji agencija u vlasništvu ruske države prikazuje rat u Ukrajini. "Smatramo da objava TASS-ovih vijesti u našoj emisiji nije u skladu s načelima Reutersa", rekao je izvršni direktor Matthew Keen u obavijesti radnicima.

Načela rada Reutersa, donesena 1941. u vrijeme Drugog svjetskog rata, su integritet, neovisnost i nepristrano izvještavanje.

Odgovarajući na tu vijest, TASS je objavio pismo izvršnog direktora Sergeja Mihajlova Keenu u kojem stoji da mu je „izuzetno žao zbog Reutersove odluke“ koja je donesena „pod utjecajem trenutne atmosfere u svijetu“.

„TASS-ovi novinari rade svoj posao iskreno i odgovorno. Neovisna analiza će pokazati da je rad TASS-a, kao državne novinske agencije, nepristran, objektivan i uravnotežen, bez dezinformacija i propagandnih lažnih vijesti“, rekao je Mihajlov.

 

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend