21. jan 2019.

Netanjahuova partija odgovorna za kampanju protiv novinara

Beta
IZVOR N1

Partija premijera Izraela Benjamina Netanjahua preuzela je odgovornost za bilbord na kome su fotografije četiri izraelska novinara uz potpis "Oni neće odlučiti. Vi ćete odlučiti", što je aluzija na predstojeće prevremene izbore zakazane za 9. april.

07. nov 2018.

Snouden o vezi između ubistva Kašogija i izraelske kompanije

Beta
IZVOR N1

Uzbunjivač Edvard Snouden, bivši programer američke Nacionalne bezbednosne agencije (NSA), koji se nalazi na listi traženih lica u SAD, rekao je da postoji veza između ubistva saudijskog novinara Džamala Kašogija i izraelske tehnološke kompanije.

15. jan 2018.

Netanjahu se žalio na odnos medija prema svom sinu

Beta
IZVOR N1

Premijer Izraela Benjamin Netanjahu žalio se na odnos medija prema njegovom sinu Jairu nakon objavljivanja audio snimka na kome se čuje kako mladi Netanjahu s omalovažavanjem govori o ženama i hvali se sporazumom koji je njegov otac navodno sredio za gasnog tajkuna Kobija Maimona.

24. avg 2017.

Izrael povukao akreditaciju Al Jazeerinom novinaru; Philippe Leruth: Pozivam izraelske vlasti da ne zaboravljaju da je sloboda medija srž demokracije

Piše Kristina Markalaus
IZVOR Fairpress

Izraelski list Haaretz izvijestio je da je Nitzan Chen, šef vladinog Ureda za medije u Izraelu, donio odluku da se dopisniku mreže Al Jazeera Eliasu Karramu oduzme medijska akreditacija zbog dokaza koje je dostavio ured izraelskog premijera Benjamina Netanyahua i ministar komunikacija Ayoub Kara.

12. avg 2017.

IFJ poziva na solidarnost sa izraelskim novinarom

IZVOR NUNS

Međunarodna federacija novinara (IFJ) pozvala je danas novinare širom sveta da se solidarišu sa izraelskim novinarom Davidom Sheenom, koji se suočava s tužbom za klevetu od istaknutog izraelskog generala Izraela Živa.

07. avg 2017.

Izrael ukida Al Džaziru

Piše FoNet, Beta/AP

Izreal je u nedelju najavio da će zatvoriti dopisništvo katarskog informativnog TV kanala Al Džazira koji optužuju za podsticanje nasilja, tražiti da se ponište akreditacije novinarima i prekinu kablovske i satelitske veze tog kanala, objavilo je izraelsko Ministarstvo za komunikacije.

01. avg 2017.

Šef biroa Al Džazire brani TV mrežu od Netanjahua

Beta
IZVOR UNS

Šef biroa Al Džazire u Jerusalimu branio je danas izveštavanje te katarske TV mreže o Izraelu i palestinskim teritorijama, suočen sa signalima izraelske vlade da namerava da zatvori biro u Jerusalimu i otera novinare iz jevrejske države.

10. maj 2017.

Zbog kritike premijera, program ugašen posle 49 godina

Beta/AP
IZVOR N1

Izraelski TV program Mabat La Hadašot (Pogled na vesti) emitovao je večeras svoju poslednju emisiju, nakon što je iznenada ukinut, posle samo nekoliko sati od najave, kao rezultat političke borbe sa premijerom.

11. jan 2017.

Usluga za uslugu?

FoNet

Kako tvrdi dnevni list Haarec, Netanjahu je ponudio Arnonu Mozesu, izdavaču lista Jediot Ahronot, da smanji kritiku, a da mu on zauzvrat pomogne na tržištu, tako što će uticati na smanjenje distribucije glavnog konkurenta, Israel Hayom. Mozes nije komentarisao pisanje medija o navodnoj ponudi Netanjahua. Agencija AP navodi da dnevni list Israel Hayom finansira milijarder Šeldon Adelson koji podržava Netanjahua.…

Send this to a friend