20. jun 2019.

United grupa: Vlast počela kampanju protiv nas i van Srbije

Predstavnici vlasti u Srbiji državne posete van granica Srbije koriste za napade na kompaniju SBB i njenog osnivača Dragana Šolaka, iznoseći mnogobrojne neistine sa ciljem da kompaniji nanesu štetu u poslovanju, kaže se u saopštenju United Group, u čijem su vlasništvu kablovski provajder SBB i televizje N1 i Nova S.

07. jun 2019.

U čemu je problem sa TV N1?

IZVOR Insajder

U opštem trendu zamena teza, izvrtanja činjenica i njihove interpretacije u skladu s dnevnim potrebama najčešće stradaju nevini, odnosno oni koji su se ni krivi ni dužni našli na meti zahvaljujući neargumentovanom etiketiranju. Tako su građani svedoci mešanja privatnog i javnog, harangi i optužnica, informacija i spinovanja…

11. maj 2019.

Sud naložio RTS-u da objavi demanti Dragana Šolaka

IZVOR Danas

Apelacioni sud u Beogradu potvrdio je presudu Višeg suda kojom je Radio-televiziji Srbije (RTS) naloženo da objavi odgovor Dragana Šolaka na neistinite informacije da je navodno koristio malteški poreski sistem da prebaci profit i plati manji porez nego u Srbiji.

17. apr 2019.

N1 u subotu gledanija od RTS-a i nacionalnih televizija

IZVOR N1

N1 televizija je u subotu, tokom celog dana, bila najgledanija televizija među gledaocima SBB platforme, ispred javnog servisa i televizija sa nacionalnom frekvencijom, pokazuju zvanični podaci TVbeat, najmodernijeg sistema merenja gledanosti koji se koristi na evropskim kablovskim, IPTV i drugim digitalnim platformama.

06. apr 2019.

Zahtev za privremenu meru zbog numeracije kanala RTS-a

IZVOR RTS

Nakon odluke SBB-a da Prvi program RTS-a sa druge pozicije pomeri na treću, RTS je od Privrednog suda u Beogradu tražio da odredi privremenu meru kojom bi SBB-u naložio da poštuje REM-ove Obavezujuće kriterijume za bliže utvrđivanje logičke numeracije kanala od 25.03.2019. godine, i da osnovne programe javnog medijskog servisa u svojoj mreži reemituje u skladu sa propisanim kriterijumima.

06. apr 2019.

SBB povredio prava RTS-a

IZVOR RTS

Privredni sud u Beogradu doneo je presudu kojom je utvrdio da je SBB povredio prava RTS-a neovlašćenim reemitovanjem i saopštavanjem javnosti programa RTS-a na svojoj OTT platformi EON. Istom presudom, Privredni sud zabranio je SBB-u dalje vršenje ove povrede pod pretnjom novčanog kažnjavanja.

03. apr 2019.

REM podnosi inspekciji prijavu protiv SBB-a

Piše J. Pešić
IZVOR UNS

Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) doneo je odluku da podnese prijavu inspekciji protiv kablovskog operatora SBB zato što i nakon upozorenja, nije vratio raspored kanala u pređašnje stanje.

28. mar 2019.

REM: SBB da odmah vrati RTS na prvo mesto?

IZVOR UNS

Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) danas je doneo odluku kojom upozorava kablovskog operatora SBB da je neophodno da odmah vrati pređašnji raspored kanala u svom kablu. Iz ove odluke nije jasno da li REM traži da SBB RTS vrati na prvo mesto sa kojeg je pomeren 2017. godine ili na drugo gde je Prvi program Javnog servisa bio do pre dva dana.

20. mar 2019.

Stručnjaci: Javni interes u drugom planu zbog poslovnih poteza RTS-a i Telekoma

Piše Maja Đurić
IZVOR N1

RTS je od nedavno "nevidljiv" za gledaoce u dijaspori, odnosno za sve one koji koriste NET TV Plus platformu. Gašenje kanala Javnog servisa Srbije usledilo je nakon što je RTS i Telekom, koji ima pravo na distribuciju, zatražio od United grupe više novca nego do sada - skoro sto puta više nego što, na primer, United Group plaća za emitovanje BBC-a.

Send this to a friend