09. avg 2018.

Gledaoci u Srbiji dnevno vide 2.362 reklame

U prvoj polovini 2018. godine, sedam najvećih tv stanica u Srbiji emitovalo je ukupno 425.245 reklamnih spotova, što znači da je gledaocima dnevno plasirano 2.362 reklama, pokazuje opsežno istraživanje koje je sprovela Ninamedia.

Reklame su činile 8,33 odsto ukupnog televizijskog programa, a prema broju emitovanih spotova, kao i ukupnom trajanju, prehrambena industrija je najčešći oglašivač, nalaz je analitičara Ninamedie.

Slede sektori farmacije i trgovine koji su se ipak oglašavali upola manje od prehrambene industrije.

Najveći broj oglasa i sekundi zauzima specijalizovani program za TV prodaju Top shop, a posle njega je VIP Mobile kao prvi brend koji predstavlja proizvod ili uslugu.

Povezane priče

Sledi Maxi, zatim Vitalis, potom Telenor i Tempo.

Najveći broj spotova je zabeležen na TV Pink – 93.148, zatim na Prvoj TV – 80.542, a treća je O2 TV sa 71.707 emitovanih reklama, navedeno je u saopštenju Ninamedia.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend