11. avg 2018.

Povratak oglašavanja u štampane medije

Oglašavanje u štampanim medijima, zajedno s radijskim i televizijskim, u padu je već duži niz godina, dok se oglašivači istovremeno sve više okreću onlajn medijima.

Ali početkom ove godine u Velikoj Britaniji je zabeležen zanimljiv preokret tog trenda. U prvom kvartalu 2018. godine su, naime, ulaganja u oglašavanje u štampanim medijima porasla za 1% (iznose 153 miliona funti), i to je prvi kvartal od kraja 2010. godine da je ovaj pokazatelj „u plusu“.

Poslednjih je 29 tromesečja pad oglašavanja u štampanim medijima u Velikoj Britaniji bio i do 22%. Najveći porast beleže izdanja Sun, Daily Mirror, Daily Mail, Daily Express i Metro, čiji je ukupni rast prihoda od oglašavanja u prva tri meseca bio 2,8%, pokazala je studija organizacije Advertising Association.

„Ozbiljnije“ novine kao što su Times, Telegraph, Financial Times i Guardian bilježe pad od 0,3% – što im je najbolji rezultat u poslednjih sedam godina.

Povezane priče

Kao razloge ove promene u studiji se navode mišljenja nekih kompanija kako su proteklih godina previše izdvajale za online oglase, a neki od velikih oglašivača razočarani su događanjima oko tehnoloških kompanija, primarno Fejsbuka, pa su odlučili manje da investiraju u taj kanal oglašavanja.

Neki su takođe odlučili manje da plaćaju za oglase Guglu, jer ni ova kompanija nije održala visok standard kad je reč o uklanjanju govora mržnje i lažnih vesti.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend