14. mar 2017.

RTV rentira 200 zaposlenih

Sindikat Nezavisnost Radio-televizije Vojvodine naoštrije se protivi načinu na koji menadžment RTV tretira oko 200 zaposlenih

rtv-radio-televizija-vojvodine-mediji-jpg_660x330Jer ih primorava da sklope ugovor o radu sa agencijama kako bi nastavili angažman u toj kući, u kojoj su mnogi od njih zaposleni godinama i ispunili zakonske uslove da im RTV obezbedi ugovore o radu na neodređeno vreme.

Taj sindikat traži od menadžmenta RTV da oko 200 ljudi koje namerava da angažuje preko agencije neodložno zaposli na neodređeno vreme.

Sindikat je upozorio da angažovanje posrednika koji će iznajmljivati ljude za obavljanje delatnosti RTV ne može da se pravda ni zakonskim ni razlozima ekonomičnosti, s obzirom nma to da je na konkursu za odabir posrednika RTV izdvojila sto miliona dinara.

Posebno zabrinjava, ističe Sindikat, način na koji je sprovedena ta javna nabavka, s obzirom na to da je najpre odabrana jedna ponuda, a posle žalbe ostalih učesnika, ta odluka je promenjena i izabran drugi ponuđač.

Apsurdnost ovog obrta je u tome što je prvobitno izabrani ponuđač RTV trebalo da obezbedi građevinske radnike, umesto novinara, producenata, snimatelja.

Sindikat Nezavisnost pita rukovodstvo kako je moguće da je učinjen takav propust, koji bi bio prihvaćen da se na odluku menadžemnta RTV nisu žalili drugi učesnici konkursa.

Ili je u pitanju bio pokušaj zloupotrebe javnih resursa, odnonsno novca poreskih obveznika kako bi se namirili nečiji privatni interesi?

Zahtevamo od rukovodstva RTV objašnjenje za takvo degradiranje i svojih zaposlenih i ugleda pokrajinskog javnog servisa, za koje neko mora da snosi odgovornost.

Novom odlukom ugovor o angažovanju dela zaposlenih dodeljen je grupi ponuđača „Kadarplus“ iz Beograda i Studentskoj zadrugi „Student Novi Sad“, koji su podneli zajedničku ponudu na konkursu za javne nabavke koji je RTV objavio 13. januara.

To se dogodilo tek nakon prigovora ovih ponuđača na prvobitnu odluku menadžmenta RTV, navodi sindikat,

Sindikat zahtevamo objašnjenje i zbog čega menadžment RTV ignoriše odredbu Zakona o maksimalnom broju zaposlenih u javnom sektoru, kojim se javne medijski servisi izuzimaju od zabrane zapošljavanja, već novac građana od tv pretpate troši na angažovanje posrednika za zapošljavanje ljudi koji po različitim ugovorima već rade na RTV, umesto da im obezbedi ugovore na neodređeno vreme.

Kako je moguće da isti zakon menadžement Radio-televizije Vojvodine tumači drugačije od Radio-televiziji Srbije koja je nedavno 375 dosadašnjih honoraraca zaposlila na neodređeno vreme, pita Nezavisnost.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend