06. mar 2020.

Nacionalne televizije pristrasne i nekritične, REM beleži prekršaje i ćuti

Piše Ivana Predić

Prema izveštaju REM-a, tokom 2019. komercijalne televizije sa nacionalnom frekvencijom prekršile su zakon više od 12.000 puta, a nisu ni potpuno ispunjavale uslove zbog kojih su dobile dozvolu. REM je izrekao samo tri opomene i jedno upozorenje televizijama Happy i Prva, i pokrenuo 34 prekršajna postupka zbog kršenja Zakona o oglašavanju.

28. feb 2020.

Istraživanje: Javni servisi neizbalansirani, komercijalni na strani vlasti

Beta
IZVOR N1

Javni televizijski medijski servisi u Srbiji izveštavaju nedovoljno izbalansirano o političkim akterima, dok je u slučaju komercijalnih televizija sa nacionalnim frekvencijama situacija neuporedivo gora, rečeno je u Novom Sadu na predstavljanju rezultata monitoring i analize sadržaja tih medija.

21. feb 2020.

Potpisan Aneks I Kolektivnog ugovora RTV-a

IZVOR RTV

Generalni direktor Radio-televizije Vojvodine dr Miodrag Koprivica i predstavnici reprezentativnih sindikata naše medijske kuće (Samostalni sindikat RTV, Strukovni sindikat RTV i Sindikat "Nezavisnost") potpisali su, danas, u Novom Sadu, nakon uspešnih i korektnih pregovora, Aneks I Kolektivnog ugovora.

19. feb 2020.

Sajt RTV-a sve čitaniji

IZVOR RTV

Internet portal rtv.rs je sve čitaniji i posećeniji. Naime, 2018. godine vesti na srpskom jeziku imale su oko 10,5 miliona pregleda, dok je lane taj broj iznosio 13,7 miliona, što iznosi uvećanje za 30,47 odsto.

03. feb 2020.

RTV pristao na umanjenje računice, iz Pokrajine ipak stiže novac za nameštaj u novoj zgradi

Piše Denis Kolundžija
IZVOR VOICE

Neočekivani i za sada, po pitanju stvarnog motiva, dosta zagonetan spor na relaciji RTV-Pokrajinska vlada (čitaj: Igor Mirović) u vezi sa, u prvom redu, nabavkom nameštaja za novi dom pokrajinskog javnog servisa, rešen je – popuštanjem: RTV je pristao na umanjenje ispostavljenog računa. Pokrajina je potom zagrabila u budžetsku rezervu, ali je odobreni iznos upola manji od onog koji je RTV, nakon već jedne obavljenje revizije, procenio da je potreban za enterijersko opremanje zgrade na Mišeluku.

16. jan 2020.

Agencije koja zapošljava radnike na RTV-u nema u registru

IZVOR VOICE

Novosadska agencija Laboris HRS, koja je na tenderu dobila ugovor vredan 200 miliona dinara za posredovanje pri zapošljavanju na Radio-televiziji Vojvodina, ne nalazi se u Registru agencija za zapošljavanje pri Ministarstvu za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, saznaje VOICE.

10. jan 2020.

RTV ponovo radnike zapošljava preko agencija, sindikat upozorava na nejasnoće

Piše Nataša Kovačev
IZVOR N1

Pokrajinski javni servis, Radio-televizija Vojvodine, potpisao je novi ugovor sa agencijama koje posreduju u zapošljavanju, vredan 200 miliona dinara. Plan je da preko konzorcijuma Montop HRS i Laboris HRS bude angažovan 371 radnik, a ugovor će važiti sve dok obezbeđeni novac ne bude potrošen, piše Vojvođanski istraživačko-analitički centar. U sindikatu "Nezavisnost", odakle su pre godinu dana zbog angažovanja agencija podneli i krivične prijave, upozoravaju da ponovo ima nejasnoća a da nadležni ne reaguju.

16. dec 2019.

Milinkov: REM odugovlači i ne menja manir – posle nas potop

Razgovarao Denis Kolundžija

„Nacrti pravilnika i preporuka REM-a predstavljaju samo jednu u nizu kulisa koje treba da pokažu da se nešto radi, namenjenih prevashodno međunarodnim zvaničnicima, a suštinski ne donose ništa više od onoga što je već propisano, kaže za Cenzolovku dr Smiljana Milinkov sa Filozofskog fakulteta u Novom Sadu

06. dec 2019.

Završena nova zgrada RTV-a, ali ne zna se čija je obaveza da je opremi

IZVOR N1

Nova zgrada Radio-televizije Vojvodine završena je posle dve godine građevinskih radova, odnosno četiri meseca pre roka. Kada će, međutim, ona biti napunjena opremom i kada će postati novo radno mesto za zaposlene na RTV-u, i dalje je neizvesno. Prvi put u javnost su izašle informacije da rukovodstvo pokrajinskog javnog servisa i finasijeri zgrade, odnosno Pokrajina i Republika, različito gledaju na to čija je obaveza da zgradu opremi i koliko će to koštati.

04. dec 2019.

Javni servisi u Srbiji bez informacija od interesa za javnost

Piše Marija Grbić
IZVOR VOICE

Javni medijski servisi u Srbiji ne traže odgovore na pitanja od javnog interesa, nego služe interesima aktuelne vlasti, ocenjuju za VOICE medijski stručnjaci i poznavaoci ove oblasti ukazujući da je to problematično i zbog posebne uloge javnih servisa u društvu, ali i njihove zakonske obaveze. Radio-televizija Srbije (RTS) i Radio-televizija Vojvodine (RTV) „i ne pokušavaju da dođu do informacija od interesa za javnost“ i samim tim ne koriste mogućnosti koje pruža Zakon o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja.

27. nov 2019.

Dan RTV: Dodeljene godišnje i nagrada „Slavuj Hadžić“

Piše Milan Brašnjović
IZVOR RTV

Povodom Dana Radio-televizije Vojvodine i ujedno obeležavanja 70 godina Radija, zaposlenima, koji su se istakli svojim radom, danas su, u novosadskom Studiju "M", tradicionalno, dodeljene godišnje nagrade. Ovogodišnji laureat uglednog priznanja "Slavuj Hadžić", koje pokrajinski javni servis dodeljuje za celokupan rad u oblasti filmskog, medijskog i obrazovnog rukopisa i doprinosa našoj kulturi, je profesor Nikola Sekerić.

27. nov 2019.

VOICE: Zgrada RTV sazidana, ali neopremljena, od države i pokrajine ni dinara

Beta
IZVOR N1

Nova zgrada Radio-televizije Vojvodine (RTV), vredna 3,2 milijarde dinara, završena je u smislu građevinskih radova, ali nije tehnički opremljena i do daljnjeg neće biti useljena, a nije poznato na koji način će biti obezbeđena sredstva za tehničko opremanje zgrade i za nameštaj, iako je RTV u međuvremenu "postao podstanar", naveo je Vojvođanski istraživačko-analitički centar (VOICE).

Send this to a friend