16. dec 2019.

Milinkov: REM odugovlači i ne menja manir – posle nas potop

Razgovarao Denis Kolundžija

„Nacrti pravilnika i preporuka REM-a predstavljaju samo jednu u nizu kulisa koje treba da pokažu da se nešto radi, namenjenih prevashodno međunarodnim zvaničnicima, a suštinski ne donose ništa više od onoga što je već propisano, kaže za Cenzolovku dr Smiljana Milinkov sa Filozofskog fakulteta u Novom Sadu

06. dec 2019.

Završena nova zgrada RTV-a, ali ne zna se čija je obaveza da je opremi

IZVOR N1

Nova zgrada Radio-televizije Vojvodine završena je posle dve godine građevinskih radova, odnosno četiri meseca pre roka. Kada će, međutim, ona biti napunjena opremom i kada će postati novo radno mesto za zaposlene na RTV-u, i dalje je neizvesno. Prvi put u javnost su izašle informacije da rukovodstvo pokrajinskog javnog servisa i finasijeri zgrade, odnosno Pokrajina i Republika, različito gledaju na to čija je obaveza da zgradu opremi i koliko će to koštati.

04. dec 2019.

Javni servisi u Srbiji bez informacija od interesa za javnost

Piše Marija Grbić
IZVOR VOICE

Javni medijski servisi u Srbiji ne traže odgovore na pitanja od javnog interesa, nego služe interesima aktuelne vlasti, ocenjuju za VOICE medijski stručnjaci i poznavaoci ove oblasti ukazujući da je to problematično i zbog posebne uloge javnih servisa u društvu, ali i njihove zakonske obaveze. Radio-televizija Srbije (RTS) i Radio-televizija Vojvodine (RTV) „i ne pokušavaju da dođu do informacija od interesa za javnost“ i samim tim ne koriste mogućnosti koje pruža Zakon o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja.

27. nov 2019.

Dan RTV: Dodeljene godišnje i nagrada „Slavuj Hadžić“

Piše Milan Brašnjović
IZVOR RTV

Povodom Dana Radio-televizije Vojvodine i ujedno obeležavanja 70 godina Radija, zaposlenima, koji su se istakli svojim radom, danas su, u novosadskom Studiju "M", tradicionalno, dodeljene godišnje nagrade. Ovogodišnji laureat uglednog priznanja "Slavuj Hadžić", koje pokrajinski javni servis dodeljuje za celokupan rad u oblasti filmskog, medijskog i obrazovnog rukopisa i doprinosa našoj kulturi, je profesor Nikola Sekerić.

27. nov 2019.

VOICE: Zgrada RTV sazidana, ali neopremljena, od države i pokrajine ni dinara

Beta
IZVOR N1

Nova zgrada Radio-televizije Vojvodine (RTV), vredna 3,2 milijarde dinara, završena je u smislu građevinskih radova, ali nije tehnički opremljena i do daljnjeg neće biti useljena, a nije poznato na koji način će biti obezbeđena sredstva za tehničko opremanje zgrade i za nameštaj, iako je RTV u međuvremenu "postao podstanar", naveo je Vojvođanski istraživačko-analitički centar (VOICE).

25. nov 2019.

Javna rasprava o programskim sadržajima RTV-a

IZVOR RTV

Programski savet Javne medijske ustanove Radio-televizije Vojvodine od 27.11. do 17.12. organizuje javnu raspravu o programskom sadržaju. Teme javne rasprave su: Dokumentarni program i Jutarni program. Prezentacija i rasprava vodiće se na tribinama i debatama u Novom Bečeju i Bačkoj Topoli. Prva javna rasprava biće održana prekosutra u Domu kulture u Novom Bečeju od 18 časova, a tema će biti dokumentarni program.

18. nov 2019.

Smanjene subvencije za RTS

IZVOR N1

Ministarstvu kulture i informisanja iz budžeta Srbije za 2020. godinu opredeljeno je više od 13 milijardi dinara, što je za oko milijardu dinara manje u odnosu na prethodnu godinu. Ministarstvo je objasnilo da je razlog manjeg budžeta smanjenje subvencija za finansiranje Radio-televizije Srbije i prestanak izdvajanja za izgradnju zgrade Radio-televizije Vojvodine.

23. okt 2019.

Nenad Krstić izabran za predsednika Programskog saveta RTV

IZVOR RTV

Danas je održana prva konstitutivna sednica novog saziva Programskog saveta Javne medijske ustanove "Radio-televizije Vojvodine" na kojoj je za predsednika tog savetodavnog organa pokrajinskog javnog servisa, izabran profesor doktor Nenad Krstić, a za njegovog zamenika doktor Ivana Knežević.

17. jul 2019.

VOICE: Trebalo bi da su u penziji, a vode javne servise

IZVOR VOICE

Nakon što je ove sedmice UO RTS generalnom direktoru te kuće Draganu Bujoševiću, koji je u januaru ove godine navršio 65 godina života i time stekao uslov za odlazak u starosnu penziju, produžio ugovor o radu do isteka mandata, VOICE otkriva da i drugi javni servis, Radio-televizija Vojvodine, ima direktora kojem je takođe zbog ispunjenog uslova za penziju produžen ugovor s tom kućom.

25. jun 2019.

Mlako objašnjenje kao izvinjenje

Piše R. Balać
IZVOR Danas

Dve nedelje posle skandaloznog izveštavanja Javna medijska ustanova RTV Vojvodine uputila je nešto kao izvinjenje čitaocima i gledaocima koji su se osetili uvređenim zbog objavljivanja na sajtu te medijske ustanove teksta tabloida „Kurir“ povodom protesta zbog prebijanja trojice studenata u Novom Sadu.

Send this to a friend