FORBES, kao globalni autoritet u oblasti poslovnih i ekonomskih informacija, ima duboko ukorenjenu tradiciju u informisanju poslovnih ljudi širom sveta. Nove platforme će biti izvor relevantnih informacija, ali i inspiracije za one koji donose odluke i oblikuju ekonomsku stvarnost u Adriatik regionu.
Čitaoci će imati priliku da prate originalne FORBES sadržaje na svom jeziku ali i ekskluzivne priče o ljudima iz ovog regiona koji iniciraju promene, transformišu poslovanje i ostvaruju značajan uticaj u društvu.
Portale će voditi iskusni urednici i novinari koji će se pobrinuti da lokalni sadržaj bude jedinstven i prilagođen potrebama publike. Biće ključni akter u promociji regionalnih dostignuća, istraživanju inovacija i davanju glasa liderima i preduzetnicima koji oblikuju budućnost ovih tržišta.
Sa prisustvom u više od 70 zemalja, FORBES je sinonim za vrhunsko ekonomsko novinarstvo i izuzetno razumevanje globalnog poslovnog okruženja.
Pokretanje digitalnih izdanja u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini predstavlja važan korak u približavanju prestižnog, svetskog izvora informacija lokalnom poslovnom kontekstu.
Duže od jednog veka, FORBES je brend koji inspiriše, edukuje i podstiče na akciju. Pruža dubinske uvide u svet biznisa, ekonomije, investicija i inovacija. Istražuje uspešne preduzetnike, analizira globalne i lokalne trendove, i kreira priče koje motivišu i oblikuju lidere širom sveta.
Lansiranjem pet licenciranih FORBES izdanja u Adriatik regionu otvaramo vrata za nove prilike i uvereni smo da će nove platforme unaprediti način na koji se prate poslovne vesti.
Kroz partnerstvo sa FORBES-om, kompanija United Media koja posluje u okviru United Grupe, učvršćuje poziciju medijskog lidera u jugoistočnoj Evropi. Kompanija u svom portfoliu ima više od 120 medija: 60 televizija, 40 portala kao i radio stanice i štampana izdanja. Posluje u osam zemalja i zapošljava 4.200 ljudi.

Grozev: Vrednost FSB izveštaja o zvučnom oružju je nula, duboko je uvredljiv za svakog ko kritički razmišlja
Kako u najezdi laži i gubitka poverenja u medije osnažiti informisanje u interesu građana i svest o značaju pouzdane vesti
Deset istraživačkih priča koje svaki građanin Srbije treba da pročita
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.