Iako izborna tišina počinje večeras u ponoć i traje do zatvaranje biračkih mesta, do 20 sati u nedelju 17. decembra, zabrana obavljanja izborne kampanje odnosi se na tradicionalne medije, odnosno televiziju i
štampu i ne može se kazniti niko ukoliko se reklamira putem interneta ili na bilbordima, na kojima su plakati stranaka.
Prema nekim podacima, nijedna od opozicionih lista koje u Srbiji učestvuju na izborima nije potrošila više od 11.000 evra na kampanju na društvenim mrežama – Fejsbuk i Instagram, a to je ubedljivo najjeftinija reklama, objavio je na Iksu analitičar Boban Stojanović.
On je objavio i da su dve glavne stranice Srpske napredne stranke na 70.900 evra reklama na društvenim mrežama.
Red propagande, red rijalitija: REM pokušava da izbaci obavezu prikazivanja dečjeg, obrazovnog i kulturnog programa
Grozev: Vrednost FSB izveštaja o zvučnom oružju je nula, duboko je uvredljiv za svakog ko kritički razmišlja
Izveštavanje o Srebrenici jula '95: Nevladini mediji nisu znali da li da veruju, režimski slavili zločince
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.