16. mar 2018.

Bujošević odgovorio Zekić: Vesiću niko nije smanjivao ton

Generalni direktor Radio televizije Srbije Dragan Bujošević izjavio je da nisu tačni navodi članice Saveta REM Olivere Zekić o smanjivanju jačine zvuka funkcioneru Srpske napredne stranke Goranu Vesiću u predizbornoj emisiji "Upitnik" na RTS.  

„Prvo, nije nam isti zaključak. Vi kažete da smo smanjili ton Goranu Vesiću, RTS i trojica stručnjaka Fakulteta dramskih umetnosti dokazuju podacima da Vesiću niko nije smanjivao jačinu zvuka“, naveo je Bujošević u odgovoru Oliveri Zekić.

Bujošević je naveo i da nije tačno ni da je Vesić bio najglasniji u studiju, a najtiši u prenosu.

„Po merenjima koja su uradila trojica stručnjaka za zvuk, u toj emisiji su najglasniji bili ovim redom Olivera Jovićević, Čedomir Jovanović, Goran Vesić, Dragan Šutanovac, Dragan Đilas“, navodi Bujošević.

On je Oliveri Zekić poručio i da nije tačno da nikada nije napisala da je „stišavanje Vesića bilo nalog rukovodstva RTS“.

„Izgleda da niste pročitali svoje pismo u kome mene, Dragana Bujoševića, pitate ‘po čijem nalogu ste smanjili ton'“, navodi se u pismu Bujoševića Oliveri Zekić.

Ona je izjavila ranije da nikada nije pomenula da je „stišavanje“ Vesića u predizbornoj emisiji „Upitnik“ na Radio televiziji Srbije bio nalog rukovodstva RTS-a, nego je to rukovodstvo samo pitala zašto se to desilo.

Kako je navela, odgovorili su joj da jeste bio stišavan.

„Ali, pošto nam je zaključak isti – da Goran Vesić jeste bio utišavan – mislim da sve to možemo da ostavimo za neku drugu priliku, u kojoj će RTS svima, unapred, predstaviti pravila svojih debatnih emisija i način na koji će učesnici biti tretirani, to jest, koliko će vremena svako od njih imati da se čuje“, dodala je Olivera Zekić.

RTS je u saopštenju naveo i da su tri stručnjaka sa Katedre za snimanje i dizajn zvuka FDU, vanredni profesori dr Zoran Maksimović i Nikola Kokotović i docent Dino Dolničar, posle analize dve emisije „Upitnik“, od 27. februara i 1. marta, zaključili su da su one „u potpunosti u skladu sa tehničkim standardima evropske unije emitera EBU R128“ .

RTS je zatražio mišljenje stručnjaka pošto su u javnosti iznete tvrdnje da je po nalogu rukovodstva RTS-a namerno snižen ton Goranu Vesiću u emisiji „Upitnik“ emitovanoj 1. marta.

Taj nalaz se podudara sa analizom koju je uradio stručni tim RTS-a, navodi se u saopštenju i dodaje da je RTS tražio i analizu REM-a, ali je nije dobio.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend