14. dec 2018.

REM odobrio promenu vlasnika televizija Prva i O2

Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) doneo je rešenje da se promenom vlasničke strukture Prve televizije d.o.o. i Radio-difuznog preduzeća B92 a.d. iz Beograda ne narušava medijski pluralizam, saopštilo je Udruženje novinara Srbije (UNS).

Na sajtu REM-a objavljeno je da su ta preduzeća 11. decembra podnela prijavu promene vlasničke strukture.

„Promena, kako se navodi u rešenjima, sastoji se u tome što je novi vlasnik sa 100 odsto udela, umesto društva Antenna Serbia BV iz Holandije koje je do sada indirektno bilo vlasnik, privredno društvo Kopernikus Corporation Ltd. sa Kipra“, navodi se u saopštenju UNS-a.

U prijavi se navodi da su osnivači Kopernikus Corporation Ltd. sa Kipra Srđan Milovanović sa 50 odsto vlasništva i Kopernikus Corporation BV iz Holandije sa ostalih 50 odsto, dok je vlasnik 100 odsto udela u kapitalu tog društva Srđan Milovanović.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend