26. feb 2020.

Trninić: B92 nije bila samo tabla, bili su ljudi

IZVOR Danas

Bogovi marketinga koji vraćaju B92, vraćaju tablu koju su skinuli pre nekoliko godina, izgazili, popljuvali i dali sve od sebe da je više nema. I toliko su bez nje bili uspešni, da je sad vade, ispravljaju, brišu, spremni da se njom ponose. Neka im tabla. B92 nije bila ta tabla, bili su ljudi, kaže za Danas novinarka Suzana Trninić, kometarišući to što je menadžment O2 odlučio da toj televiziji vrati nekadašnje ime, B92.

25. feb 2020.

Trninić: Restartujte državu, nemojte B92

Razgovarao Zoran Strika

Suzana Trninić vratila se posle duže pauze da bi ponovo postavljala teška pitanja – ovoga puta gledaćemo je u „Insajder debati“ na N1. U intervjuu za Cenzolovku autorka kultnog „Kažiprsta“ na „izvornom“ B92 govori o svom novom poslu i novim izazovima, o dijalogu u društvu, stanju u medijima, ali i o „vaskrsnuću“ imena B92.

25. feb 2020.

O2 ponovo B92

IZVOR UNS

„Informativni program B92 ostaće po ugledu na O2 TV i činiće ga standardne kratke vesti“, odgovorila je Udruženju novinara Srbije (UNS) PR menadžerka televizije Prva Slađana Paunović povodom najave da će se O2 TV ubuduće zvati, kao nekada, B92.

14. okt 2019.

Veran Matić za Glas Amerike: Transformacija B92 u O2 može poslužiti za ilustraciju stanja u medijima

Razgovarao Milan Nešić

Transformacija nekadašnjeg B92 u današnji O2 može poslužiti kao ilustracija onoga što se dogodilo na medijskoj sceni Srbije. Ali je stvar mnogo složenija“, kaže u razgovoru za Glas Amerike Veran Matić, jedan od osnivača Radija B92 i najviše rangirani menadžer Radio difuznog preduzeća B92 od 1989. pa sve do svog povlačenja iz te kompanije 2019. godine.

15. mar 2019.

Ivanović: Uskoro ćemo morati da nosimo traku oko ruke

Piše K. Živanović
IZVOR Danas

Menadžment televizije O2 naprasno je doneo odluku da ukine jednu od svojih najgledanijih emisija, kviz „Stolice“. O tome nisu obavestili vlasnika licence, Ivana Ivanovića, već su samo poslali mejl saradnicima emisije koju vodi Srđan Dinčić.

14. dec 2018.

REM odobrio promenu vlasnika televizija Prva i O2

Beta
IZVOR N1

Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) doneo je rešenje da se promenom vlasničke strukture Prve televizije d.o.o. i Radio-difuznog preduzeća B92 a.d. iz Beograda ne narušava medijski pluralizam, saopštilo je Udruženje novinara Srbije (UNS).

07. dec 2018.

Vučić brani trgovinu s medijima i napada Danas

Piše Katarina Živanović
IZVOR Danas

Ono o čemu je stručna javnost govorila danima, da iza prodaje Kopernikusa Telekomu a potom kupovine TV Prva i O2 od strane vlasnika Kopernikusa, stoji namera države da uđe u ove medije, juče je potvrdio i predsednik Srbije Aleksandar Vučić.

07. dec 2018.

NUNS i pojedine NVO: Kupovina TV Prva i O2 intrigantna, tražimo brzu istragu

Piše Emina Kovačević
IZVOR N1

Pošto je Antena grupa potvrdila da je dve televizije s nacionalnom frekvencijom, TV Prva i O2, prodala Srđanu Milovanoviću, bivšem vlasniku kablovskog operatera ''Kopernikus tehnolodži'', ne prestaju reakcije. Uvereni da je posao sumnjiv, u NUNS-u i pojedinim nevladinim organizacijama traže brzu istragu.

06. dec 2018.

Fridom Haus: Kupovina dve TV ojačaće uticaj SNS – ako je to uopšte moguće

Prodaja dve televizije sa nacionalnom frekvencijom Prve TV i O2 doskorašnjem vlasniku "Kopernikus Tehnolodži", koji je tu kablovsku mrežu prethodno prodao državnoj telekomunikacionoj kompaniji Telekom Srbija, zabrinjavajuća je zbog jačanja uticaja vladajuće SNS i ne pokazuje volju vlade da poštuje slobodu medija, ocenili su u organizaciji Fridom Haus za Glas Amerike.

06. dec 2018.

Novi vlasnik TV Prva i 02: Uređivačka politika se neće menjati

Piše Katarina Živanović
IZVOR Danas

Naravno da Telekom nije uticao na moju odluku da kupim TV Prva i O2. Mi smo privatna kompanija – kaže za Danas Srđan Milovanović, novi vlasnik dve televizije sa nacionalnom frekvencijom. On tvrdi da se uređivačka politika Prve i O2 neće menjati, niti da će biti otpuštanja.

05. dec 2018.

Ofšor firma sa Kipra kupuje TV Prvu i O2

Piše Marija Vučić

Mesec dana nakon što je državnom Telekomu prodala svoj udeo u kablovskom operateru „Kopernikus Technology“, kompanija „Kopernikus Corporation Cyprus“, osnovana jula ove godine na Kipru u vlasništvu niškog biznismena Srđana Milovanovića, odlučila je da kupi dve nacionalne televizije - TV Prva i O2. Vrednost ugovora je, kako je saopšteno, 180 miliona evra. Dok Milovanović za Raskrikavanje tvrdi da ove dve transakcije nisu povezane, medijski stručnjaci su uvereni da se radi o trošenju para građana u stranačke svrhe.

05. dec 2018.

Kopernikanski obrt: Država se preko Prve i O2 vraća u vlasništvo medija?

Piše Jovana Štetin
IZVOR N1

Televizije Prva i O2 imaju novog vlasnika - Srđana Milovanovića, bivšeg vlasnika kablovskog operatera Kopernikusa koji je nedavno svoju kompaniju prodao Telekomu Srbija za skoro 200 miliona evra. Otvara se pitanje - da li je to isti novac i da li se država krije iza Milovanovića dok se zapravo vraća u vlasništvo medija, što zakonom nije dozvoljeno.

Send this to a friend