07. mar 2022.

Zašto je Subotici neophodna lokalna medijska strategija

Dosadašnji gradski konkursi za sufinansiranje medijskih projekata bili su, svi od reda, tragikomična karikatura garniture koja odlučuje u Gradskoj kući. Žao mi je, ali to je nepobitna činjenica

Šta, ne znate ko je Milan Šveljo?

Ne znam ni ja, a ipak smo, svi zajedno, za njegovu firmu, iz naše gradske kase, lane izdvojili dva i po miliona dinara.

To je, cirka, dvadesetak hiljada evra.

Biću slobodan da podsetim uspavanu subotičku javnost da je donacijom od tridesetak i nešto hiljada evra, pre samo koju godinu, japanska ambasada, neka Bog poživi cara Naruhita, obnavljala dotrajao krov na ovdašnjem Domu zdravlja, zato što Grad za to nije imao novca.

Naruhito – Dom zdravlja – građani – Gradska kuća – Šveljo… Pojmite li logički besmisao ovog tragikomičnog niza?

Kako nam se uopšte dogodilo da za krov Doma zdravlja nemamo novca, a da za Šveljov medijski projekat imamo?

Šta, ne znate zašto je firma Milana Švelja dobila dva i po subotička miliona?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend