08. feb 2019.

Zbog Vučićeve kampanje vanredni program na lokalnim medijima

Dok je predsednik Aleksandar Vučić u kampanji koju je započeo na jugu Srbije, sva njegova obraćanja prenose sve televizije. Na desetine kanala juče i danas često emituje isti program.

Južne vesti ranije su potvrdile da se program televizija u vlasništvu Radoice Milosavljevića iz Kruševca, bliskog Srpskoj naprednoj stranci i njenom funkcioneru Bratislavu Gašiću, čiji se članovi porodice takođe pojavljuju kao vlasnici više lokalnih televizija, uređuje po nalozima koji stižu iz jednog centra.

Dobili smo mejlove sa uputstvima o emitovanju istog sadržaja i potvrdu iz više televizija u vlasništvu Milosavljevića, ali isti sadržaj prikazuje se i na drugim lokalnim medijima. Međutim, niko iz tih medija na pitanje da li i oni dobijaju mejlove sa uputstvom, od koga stižu i zašto u Informativnom programu imaju identičan sadržaj kao i druge televizije, nije hteo da odgovori.

Izvori Južnih vesti iz lokalnih medija objasnili su da im je januara ove godine prvi put naređeno da se uključe u kampanju protiv opozicionih lidera, a da su ranije dobijali jedino naloge da prate, odnosno da preuzimaju uglavnom od Studija B prenos obraćanja predsednika Srbije Aleksandra Vučića.

Informacija koja je juče prosleđena Južnim vestima glasi:

Naredili su da danas budemo u pripravnosti. Prenosimo sve Vučićeve konferencije za novinare – kaže izvor Južnih vesti.

Pouzdanost izvora potvrđuje TV program koji je na brojnim televizijama identičan.

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Send this to a friend