08. feb 2019.

Lučić: Cilj milion i po korisnika kablovske i interneta

Koordinator Telekom grupe za internet i multimediju Vladimir Lučić izjavio je danas da je cilj te kompanije da poveća broj korisnika kablovske televizije i interneta na milion i po. Telekom kao grupa trenutno ima više od 900.000 korisnika, 680.000 u Srbiji, 150.000 u Republici Srpskoj i skoro 80.000 u Crnoj Gori.

„Naš cilj je da u Srbiji imamo više od milion korisnika televizije i interneta, a kao grupa da imamo više od milion i po korisnika. Baziraćemo se na onim tržištima koje imamo, a to su Srbija, Crna Gora, BiH, dijaspora“, rekao je Lučić za TV Prva.

On je naglasio da je cilj da Telekom u svim segmentima telekomunikacionih usluga bude „broj jedan“, kao što je u Francuskoj francuski telekom, a u Nemačkoj Dojče telekom.

„Naš cilj je da postavimo Telekom tamo gde mu je mesto, da bude broj jedan u Srbiji. Takva pozicija Telekoma Srbije nije samo bitna za povećanje profita kompanije, za koji mislimo da može da bude tri ili četiri puta veći nego što je sada, već i za industrijski razvoj zemlje“, poručio je Lučić.

Povezane priče

Kako kaže, očigledno je da je većinski akcionar odlučio da u dužem periodu ne proda Telekom i pred menadžment je stavio zadatak daljeg razvoja.

„Da ne bi pala vrednost Telekoma i profit, moramo da ulažemo u neke oblasti servisa i razvoja u koji nismo ranije ulagali. Telekom Srbije nije dobro igrao na tržištu prema kablovskim operaterima i prepustio je kablovskim operaterima jedan značajan deo tržišnog učešća u televiziji“, pojasnio je Lučić.

Stvorena je, zapaža, jedna vrsta kartela od oko od 80-ak kablovski operatera koji se međusobno tržišno nisu napadali, ali su napadali Telekom.

„Problem je nastao kada su u zadnjih deset godina postali sve agresivniji u ponudi interneta i klasične fiksne telefonije. Komercijalno su napadali Telekom sa dobrom ponudom interneta i dobrom ponudom sadržaja“, rekao je Lučić.

On je naveo da je namera Telekoma Srbije da ukrupni tržište, da ima što veći broj internet priključaka.

U reformi Telekoma, kako kaže, radi se na na poboljšanju odnosa zaposlenih prema korisnicima.

„Niko, po meni, ne može imati bolji odnos s korisnicima nego Telekom koji je u svakom gradu i ima odličan inženjersko-tehnički kadar, samo treba da se transformišemo“, zaključio je Lučić.

Dodaje da nije cilj samo da Telekom postane lider u telekomunikacionom segmentu, već da bude nosilac digitalnog razvoja u Srbiji.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend