08. feb 2019.

Lučić: Cilj milion i po korisnika kablovske i interneta

Koordinator Telekom grupe za internet i multimediju Vladimir Lučić izjavio je danas da je cilj te kompanije da poveća broj korisnika kablovske televizije i interneta na milion i po. Telekom kao grupa trenutno ima više od 900.000 korisnika, 680.000 u Srbiji, 150.000 u Republici Srpskoj i skoro 80.000 u Crnoj Gori.

„Naš cilj je da u Srbiji imamo više od milion korisnika televizije i interneta, a kao grupa da imamo više od milion i po korisnika. Baziraćemo se na onim tržištima koje imamo, a to su Srbija, Crna Gora, BiH, dijaspora“, rekao je Lučić za TV Prva.

On je naglasio da je cilj da Telekom u svim segmentima telekomunikacionih usluga bude „broj jedan“, kao što je u Francuskoj francuski telekom, a u Nemačkoj Dojče telekom.

„Naš cilj je da postavimo Telekom tamo gde mu je mesto, da bude broj jedan u Srbiji. Takva pozicija Telekoma Srbije nije samo bitna za povećanje profita kompanije, za koji mislimo da može da bude tri ili četiri puta veći nego što je sada, već i za industrijski razvoj zemlje“, poručio je Lučić.

Kako kaže, očigledno je da je većinski akcionar odlučio da u dužem periodu ne proda Telekom i pred menadžment je stavio zadatak daljeg razvoja.

„Da ne bi pala vrednost Telekoma i profit, moramo da ulažemo u neke oblasti servisa i razvoja u koji nismo ranije ulagali. Telekom Srbije nije dobro igrao na tržištu prema kablovskim operaterima i prepustio je kablovskim operaterima jedan značajan deo tržišnog učešća u televiziji“, pojasnio je Lučić.

Stvorena je, zapaža, jedna vrsta kartela od oko od 80-ak kablovski operatera koji se međusobno tržišno nisu napadali, ali su napadali Telekom.

„Problem je nastao kada su u zadnjih deset godina postali sve agresivniji u ponudi interneta i klasične fiksne telefonije. Komercijalno su napadali Telekom sa dobrom ponudom interneta i dobrom ponudom sadržaja“, rekao je Lučić.

On je naveo da je namera Telekoma Srbije da ukrupni tržište, da ima što veći broj internet priključaka.

U reformi Telekoma, kako kaže, radi se na na poboljšanju odnosa zaposlenih prema korisnicima.

„Niko, po meni, ne može imati bolji odnos s korisnicima nego Telekom koji je u svakom gradu i ima odličan inženjersko-tehnički kadar, samo treba da se transformišemo“, zaključio je Lučić.

Dodaje da nije cilj samo da Telekom postane lider u telekomunikacionom segmentu, već da bude nosilac digitalnog razvoja u Srbiji.

Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.

Send this to a friend