16. avg 2019.

Građanske inicijative: Država Srbija i Euronews krše zakon

Građanske inicijative upozoravaju novoizabrane članove Evropskog parlamenta, kao i relevantne institucije u Srbiji da ulazak Euronews-a na srpsko medijsko tržište predstavlja flagrantno kršenje domaćeg zakonodavstva koje reguliše ovu oblast. Takođe, predstavlja i odustajanje od strateškog opredeljenja države Srbije, predstavljenog u dve verzije medijske strategije, koje podrazumeva povlačenje države iz vlasničke strukture medija.

17. jun 2019.

NIN: Telekom ne isplaćuje dividende jer je kupovao kablovske operatore

Beta
IZVOR UNS

Teško će iko uspeti da ubedi oko 4,8 miliona građana Srbije, koji poseduju besplatne akcije Telekoma Srbija, da postoji neki drugi razlog što ove godine neće dobiti ni dinar na ime dividende od dobiti iz 2018, od onog da je "njihove" pare neko već potrošio na kupovinu Kopernikus tehnolodžija, Avkoma, Radijus vektora i još nekoliko manjih kablovskih operatora, piše u ovonedeljnom broju nedeljnik NIN.

07. jun 2019.

U čemu je problem sa TV N1?

IZVOR Insajder

U opštem trendu zamena teza, izvrtanja činjenica i njihove interpretacije u skladu s dnevnim potrebama najčešće stradaju nevini, odnosno oni koji su se ni krivi ni dužni našli na meti zahvaljujući neargumentovanom etiketiranju. Tako su građani svedoci mešanja privatnog i javnog, harangi i optužnica, informacija i spinovanja…

20. mar 2019.

Stručnjaci: Javni interes u drugom planu zbog poslovnih poteza RTS-a i Telekoma

Piše Maja Đurić
IZVOR N1

RTS je od nedavno "nevidljiv" za gledaoce u dijaspori, odnosno za sve one koji koriste NET TV Plus platformu. Gašenje kanala Javnog servisa Srbije usledilo je nakon što je RTS i Telekom, koji ima pravo na distribuciju, zatražio od United grupe više novca nego do sada - skoro sto puta više nego što, na primer, United Group plaća za emitovanje BBC-a.

15. mar 2019.

Borba SBB i Telekoma, gledaoci Net TV ostaju bez RTS-a

Piše Jelena Đorđević

Zbog neuspešnih pregovora Telekoma i kompanije United Group o ceni emitovanja programa RTS-a, građani u dijaspori koji prate programe preko Net TV-a od danas ostaju bez javnog servisa. United Group, u okviru kog posluju SBB i Net TV koji emituje ex-Yu program u dijaspori, saopštila je da je Telekom Srbija danas izdao nalog da se svi programi javnog servisa uklone iz njihove ponude. Iz Telekoma za Raskrikavanje kažu da rade sa minimalnom cenom kojom samo žele da pokriju troškove za kupovinu prava za distribuciju RTS-ovih kanala. Od generalnog direktora RTS-a Raskrikavanje nije dobilo komentar.

05. mar 2019.

Ivan Ivanović: Ovom režimu ni poštenje ni istina ne odgovaraju

Piše Katarina Živanović
IZVOR Danas

Pokušaji državnog Telekoma da uguši nezavisnu reč kupovinom manjih kablovskih operatera koji u ponudi nemaju N1 ili Nova S (poznatiji kao Top kanal) – neće uspeti, saglasni su sagovornici Danasa, autori emisija koje će se od aprila emitovati na TV Nova S.

Send this to a friend