12. jun 2018.

Informer laže da N1 nije objavila snimak incidenta u Borči

Tabloid Informer je na svom sajtu u 17.02 objavio da "CIA TV N1 jedina u Srbiji nije htela da objavi brutalno prebijanje čoveka u Borči”. Budući da je N1 u 16.25 na svom sajtu, a potom i u Dnevniku u 19 objavila snimak i informaciju o tome, jasno je da je Informer iznošenjem lažnih vesti obmanuo svoje čitaoce netačnim i tendencioznim informisanjem.

Vest o incidentu u Borči je odmah po objavljivanju na sajtu N1, podeljena i na našem zvaničnom Tviter nalogu, a u 16.36 i na zvaničnoj Fejsbuk stranici N1.

Podsetimo, tokom dana agencija Tanjug prenela je snimak incidenta koji se u jutarnjim časovima dogodio na uglu ulica Zrenjaninski put i Ivana Milutinovića u Borči.

Čovek, koji je slučaj prijavio policiji, rekao je da je demonstrante upitao „Zašto to radite“, nakon čega je, kako je u policiji naveo, dobio više udaraca u glavu, a ukraden mu je i novac iz novčanika.

Povezane priče

MUP Srbije saopštio je večeras da su uhapšena trojica muškaraca zbog tog napada.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend