29. dec 2022.

Kako provladini tabloidi „brane“ Kosovo od „tajkunskih medija“: Nove optužbe na račun Danasa

Kampanja protiv medija Junajted grupe nastavlja se nesmanjenom žestinom u prorežimskim medijima i tabloidima. Tako je u Srpskom telegrafu danas osvanuo tekst “Pored Danasa nam neprijatelji ne trebaju” u kojoj se delovi tekstova objavljenih u našem listu i na portalu “seciraju”, rečenice izvlače iz konteksta i tumače u skladu sa uređivačkom politikom navedenog tabloida.

“To što se Aljbin Kurti, premijer privremenih prištinskih institucija, iživljava nad srpskim narodom na Kosovu – hapsi ih, teroriše, ugnjetava, a sve sa ciljem da ih protera sa svojih ognjišta, za medije u vlasništvu tajkuna Dragana Šolaka nije ništa. Prateći ova izdanja stiče se utisak da je na Kosovu sve super, Kurti je super…”

Dalje se navodi da to nema veze sa uređivačkom politikom, već “da smo okrenuti protiv svog naroda”. Ekipa Srpskog telegrafa, koja je potpisala tekst, ističe i da “Danas ima bogatu istoriju napada na SPC”, te da Srbe predstavljamo “kao deo Divljeg zapada”.

Srpski telegraf nije zaobišao ni portal Nova.rs, optužujući kolege da su “otkrile položaj Vojske Srbije u Kopnenoj zoni bezbednosti”.

Mihailo Jovićević, glavni i odgovorni urednik portala Nova.rs, kaže za Danas da nije iznenađen tekstom kolega iz Srpskog telegrafa, te da je on nastavak dugotrajne i veoma opasne kampanje targetiranja novinara i urednika portala, televizija i štampanih izdanja koji posluju u okviru United media.

– Kampanju sprovode ne samo mediji pod kontrolom predsednika Vučića, koji se mahom finansiraju iz državnog budžeta i iz budžeta najvećih javnih preduzeća, nego i poslanici, navodni analitičari, ministri, tviter botovi, premijerka i predsednik lično. Cilj kampanje je naše zastrašivanje i u tom delu kampanja je neuspešna. Drugi cilj, mnogo podliji, jeste zastrašivanje naših sagovornika, običnih ljudi neupućenih u ovu kampanju. To me više brine – ističe Jovićević.

Glavni urednik Danasa Dragoljub Petrović kaže da sve što objave Srpski telegraf, Informer, Alo i slični režimski pamfleti predstavlja stav Aleksandra Vučića koji on ne sme javno da izgovori, pa podmeće ljude za prljave medijske poslove.

– Srpski telegraf samo nastavlja da tvrdi ono što je već objavljeno u terorističkoj pretnji koja je 6. novembra stigla u našu redakciju – da su Danas, naši novinari, kolumnisti i urednici neprijatelji srpskog naroda i Srbije. Naravno da je to budalaština turbo patriota, ali ako se bilo kom našem novinaru ili zaposlenom nešto nažao dogodi, jasno je ko je ludake huškao – kaže Petrović.

Podsetimo, United media je upozorila prekjuče da je na televiziji Pink pokrenuta jedna od najdrastičnijih kampanja protiv novinara ove medijske kuće u kojoj su oni direktno uvučeni u politički sukob na Kosovu.

“Ovo predstavlja ozbiljno ugrožavanje bezbednosti svih zaposlenih u kompaniji zbog čega je neophodna hitna reakcija nadležnih državnih organa”, upozorili su iz United Media.

Saopštenje se odnosilo na vanrednu emisiju televizije Pink od 25. decembra, kada se u više navrata poslanik SNS-a Vladimir Đukanović, kao i urednici režimskih tabloida Dragan J. Vučićević i Saša Milovanović označili su novinare United Media kao mete insinuirajući da „luksemburški mediji“, da rade u sadejstvu sa Vladom u Prištini na ugrožavanju bezbednosti Srba na Kosovu. Kao razlog za tako opasne tvrdnje naveli su da mediji United Media nisu izveštavali o „oružanim borbama“ u Zubinom potoku, već su čekali instrukcije iz Prištine.

Targetiranje novinara United media nastavljeno je u tabloidima, gde nas svakodnevno nazivaju izdajnicima i stranim plaćenicima.

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Send this to a friend