31. mar 2020.

Marinović ukazuje na moguće zloupotrebe na društvenim mrežama

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti Milan Marinović izrazio je danas zabrinutost povodom informacija u nekim medijima da stariji građani preko društvenih mreža, pod izgovorom da će dobiti pomoć, bivaju pitani za razne lične podatke, brojeve tekućeg računa, kreditnih kartica itd.

Foto: N1

On je apelovao na starije da ne nasedaju na ovakve provokacije i „ponude za pomoć“.

„Ne treba nasedati na ovakve ‘informacije’ i tako omogućiti ‘lovcima u mutnom’ da ostvare bilo kakvu korist na štetu građana“, naveo je Marinović, prenosi informativna služba poverenika.

Dodaje se da ukoliko žele da provere istinitost informacije koju su dobili na opisani način, građani mogu da se direktno obrate organu ili instituciji koji su navedeni u informaciji, na zvanično javno objavljene brojeve telefona.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend