04. jan 2019.

Pink kažnjen s 50.000 dinara jer nije objavio presudu u korist Đilasa

Prvi osnovni sud u Beogradu kaznio je TV Pink i glavnog odgovornog urednika te televizije Gorana Gmitrića sa 50.000 dinara zbog toga što nisu objavili presudu u korist jednog od lidera Saveza za Srbiju Dragana Đilasa protiv te televizije.

Kako se navodi u rešenju, Goran Gmitrić bio je obavezan kao glavni i odgovorni urednik Informativnog programa TV Pink da objavi presude Višeg suda u Beogradu bez ikakvog komentara i bez odlaganja, a najkasnije u drugom „Nacionalnom dnevniku“ TV Pink od pravosnažnosti presude.

S obzirom na to da TV Pink i pored upozorenja suda nije postupio po rešenju, Prvi osnovni sud je izrekao novčanu kaznu. Protiv ovog rešenja moguć je prigovor drugostepenom veću.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend