30. avg 2019.

Avžner o slučaju Dajrekt medije i RTS: Nema razlike od prodaje paprika na pijaci

Piše Vojislav Stevanović
IZVOR N1

Predsednik Srbije rekao je da neće iznositi pre nadležnih organa informacije iz postupaka, ali se zato usmerio na iznošenje finansijskih podataka. Kaže da su četiri najznačajnije kompanije u vlasništvu Dragana Đilasa - Multicom Group, Direct media, Emotion i Ovation u periodu dok je on bio na vlasti ostvarile prihod od više od 620 miliona evra.

30. avg 2019.

Tužilaštvo za organizovani kriminal: Pokrenuta istraga u slučaju Dajrekt medija

IZVOR Insajder

Tužilaštvo za organizovani kriminal saopštilo je danas da je nakon saslušanja osumnjičenih donelo naredbu o sprovođenju istrage u slučaju Dajrekt Medije. Kako se navodi, istraga se vodi protiv dve osumnjičene zaposlene u Radio televiziji Srbije Milice Đuričić Janjić i Mirjane Katanić, kao i bivšeg i sadašnjeg direktora Dajrekt Medije - Jadranke Drinić i Jovana Stojanovića.

29. avg 2019.

Stefanović: Oštetili RTS za 688 miliona dinara

FoNet
IZVOR Danas

Ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović izjavio je danas da su tri osobe, zaposlene u firmi Dajrekt medija jednog od lidera opozicije Dragana Đilasa i u Radio-televiziji Srbije (RTS), uhapšene zbog sumnje da su oštetile RTS za više od 688 miliona dinara.

26. avg 2019.

Mitrović spreman da „plati istinu“

FoNet
IZVOR Danas

Vlasnik TV Pink Željko Mitrović saopštio je danas da je uvek spreman da plati istinu koliko god ona koštala, pa makar Dragana Đilasa „učinila još bogatijim i beskrupuloznijim“.

23. avg 2019.

Željko Mitrović izgubio na sudu od Dragana Đilasa

IZVOR Danas

Prvi osnovni sud u Beogradu presudio je da je Željko Mitrović, vlasnik TV Pink, kriv za laži i uvrede koje je, u jednom od svojih brojnih „otvorenih pisama“, izneo na račun Dragana Đilasa, lidera Stranke slobode i pravde.

29. jul 2019.

Dragan Đilas dobio još jednu presudu protiv Dragana J. Vučićevića

Beta
IZVOR Danas

Predsednik Stranke slobode i pravde Dragan Đilas ponovo je dokazao da tabloid „Informer“ obmanjuje javnost, budući da je dobio još jednu sudsku presudu protiv urednika tog lista Dragana J. Vučićevića zbog uvredljivog i klevetničkog teksta objavljenog u avgustu 2017. godine, saopšteno je danas iz te stranke.

10. maj 2019.

Sud naložio da RTS objavi odgovor Đilasa na navode Gorana Vesića

IZVOR Danas

Viši sud u Beogradu presudio je po tužbi Dragana Đilasa i naložio tuženom Nenadu Lj. Stefanoviću, glavnom i odgovornom uredniku Radio-televizije Srbije, da objavi Đilasov odgovor na navode koje je o njemu izneo Goran Vesić na toj televiziji, saopštila je Stranke slobode i pravde.

11. nov 2018.

Urednik Informera Đilasu mora da plati 100.000 dinara

Beta
IZVOR N1

Viši sud u Beogradu doneo je presudu da Dragan J. Vučićević i "Insajder tim d.o.o", urednik i izdavač Informera, na ime povrede ugleda i časti isplate Draganu Đilasu, predsedavajućem Saveza za Srbiju, naknadu od 100.000 dinara sa troškovima sudskog postupka, saopštio je danas SzS

09. nov 2018.

Informeru javna opomena zbog tekstova o Đilasu

Piše Marija Vučić

Zbog serije tekstova o Draganu Đilasu kojima se „kontinuirano i uporno vodi kampanja protiv nekoga čiji se politički stavovi ne dopadaju redakciji“ i kojima se krši princip odgovornosti novinara i istinitosti izveštavanja, Komisija za žalbe Saveta za štampu izrekla je javnu opomenu tabloidu Informer. U dva postupka koja je pokrenuo Mario Spasić iz Saveta „Transparentnost“ protiv lista Danas, Komisija je ocenila da nije bilo kršenja Kodeksa.

02. nov 2018.

Prepirka Đilasa i Vučićevića na konferenciji

Piše Ksenija Pavkov
IZVOR N1

Dragan Vučićević, glavni i odgovorni urednik lista Informer iskoristio je konferenciju Saveza za Srbiju na kojoj je predstavljeno deset novih članica Saveza, da pita lidera Saveza Dragana Đilasa zašto misli da on (Vučićević) treba da ide u zatvor, aludirajući na krivičnu prijavu koju je jedan od lidera SzS nedavno podneo protiv njega.

Send this to a friend