25. okt 2018.

SzS: Urednik Informera krivično da odgovara zbog napada na Đilasa

IZVOR UNS

Advokat Vladimir Todorić, punomoćnik jednog od osnivača Saveza za Srbiju Dragana Đilasa, podneo je dopunu krivične prijave protiv urednika Informera Dragana Vučićevića zbog toga što smatra da je on "nastavio sa vršenjem krivičnog dela rasna i druga diskriminacija", i to sa, kako je naveo, "pojačanim intenzitetom i evidentnom bahatošću".

19. okt 2018.

Đilas: Pink i Informer su fabrike laži, a ne mediji

Beta
IZVOR N1

Jedan od osnivača Saveza za Srbiju Dragan Đilas ocenio je danas da su vlasnik Pink televizije Željko Mitrović i glavni urednik Informera Dragan Vučićević "upravnici fabrika laži a ne medija" i da je bilo kakav pokušaj povezivanja njihovog proizvoda sa medijima, uvreda za sve one koji časno obavljaju novinarsku profesiju.

19. okt 2018.

Vučić ne odustaje od etiketiranja medija

IZVOR N1

Nakon formalnog obraćanja sa austrijskim predsednikom Aleksanderom van der Belenom na Beogradskom bezbednosnom forumu, predsednik Srbije Aleksandar Vučić održao je posebnu pres konferenciju za domaće i regionalne novinare. Predsednikov ton tu je bio daleko drugačiji. Na meti su se ovog puta našli novinari Radio-televizije Srbije i N1.

17. okt 2018.

UNS: Đilasova krivična prijava protiv urednika „Informera“ neprihvatljiva

IZVOR UNS

Udruženje novinara Srbije (UNS) smatra da je krivična prijava bivšeg gradonačelnika Beograda i jednog od osnivača Saveza za Srbiju Dragana Đilasa protiv urednika lista „Informera“ Dragana J. Vučićevića i Aleksandra Ignjatovića, pritisak na ovaj medij. UNS ističe da političari treba da se uzdrže od krivičnih prijava protiv medija i da zaštitu svojih prava i interesa ostvaruju u parničnom postupku.

17. okt 2018.

Mitrović: Neće proći

IZVOR UNS

Vlasnik Pinka Željko Mitrović ocenio je večeras u saopštenju da je jedan od lidera Saveza za Srbiju Dragan Đilas rešio "silom i prisilomna regulatora da utiče na uređivačku politiku privatnog i nezavisnog medija" i poručio da to "nikada više neće proći".

16. okt 2018.

Đilas podneo prijavu protiv Vučićevića i Ignjatovića

Beta
IZVOR N1

Dragan Đilas, bivši gradonačelnik Beograda i jedan od osnivača Saveza za Srbiju podneo je Višem javnom tužilaštvu u Beogradu krivičnu prijavu protiv urednika dnevnog lista Informer Dragana J. Vučićevića i Aleksandra Ignjatovića zbog, kako je naveo, govora mržnje.

10. okt 2018.

’Šta rekoste’: Gluvi na demanti

Ko može a ko ne može na RTS? To pitanje mnogi postavljaju nakon što Javni servis nije objavio reagovanje jednog opozicionara na optužbe koje je na njegov račun izneo zamenik gradonačelnika Beograda. O tome za „Šta rekoste?“ govori Dragan Popović iz Centra za politiku.

30. sep 2018.

Đilas tužio glavnog urednika RTS-a

IZVOR N1

Jedan od lidera Saveza za Srbiju Dragan Đilas podneo je tužbu protiv glavnog i odgovornog urednika Radio-televizije Srbije (RTS) Nenada Lj. Stefanovića zbog toga što nije objavljen njegov (Đilasov) odgovor na tvrdnje koje je izrekao zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić na toj televiziji.

26. sep 2018.

Rezolucija Informvukosavljevića

Piše Svetislav Basara
IZVOR Danas

Znate šta, nije realnost za svakoga, mada svakome velikodušno daje šansu, ali ako neko šansu porkocka tako što realnost uporno kroji i prekraja po meri sopstvene guzice, realnost se onda pretvori u rijaliti.

24. sep 2018.

Basara ponedeljkom

Piše Svetislav Basara
IZVOR Danas

Eto ti patenta već u naslovu, zakoračismo u novi ponedeljak, u nove radne pobede, u novom dizajnu, pod novim naslovom – Basara ponedeljkom – ali pre nego što počnemo da pobeđujemo…

02. jul 2018.

NUNS-owned company borrowed money from an opposition politician

As revealed by portal Cenzolovka, the Media Centre, a company owned by one of the two largest journalists’ associations in Serbia, the Independent Journalists Association of Serbia (NUNS), borrowed around €50,000 from current opposition politician, businessman and former Belgrade mayor Dragan Đilas. According to former Anti-Corruption Council president Verica Barać, Đilas controlled the media in Serbia thanks to his huge influence on the advertising market, especially while he was in power as a member of the Democratic Party.

Send this to a friend