31. avg 2018.

Vrsta negativnog brenda

Ako vam neki zvanični klako da vest, ona uglavnom bude spin informacija, izjavio je FoNetu novinar dnevnog lista Danas Gojko Vlaović, koji smatra da su novinari često ubeđeni da imaju ekskluzivu, a zapravo nemaju ništa, jer se iza lažnih vesti obično krije politički ili poslovni lobi.

Prema njegovim rečima, lažne vesti kreiraju politički, poslovni i drugi centri moći, koji plasiranjem određenih informacija u medijama nastoje da ostvare svoj interes, budući da javnost veruje u sve što pročita i čuje.

– Kreiranjem lažnih vesti, mediji postupaju opasno i neprofesionalno, jer dovode ljude u zabludu, ukazao je Vlaović i predočio da u ekstremnim situacijama mogu ugrozitii nečiji život.

On je, u okviru serijala Pres Ekstra, novinarki Sandri Krstanović Živković rekao da javnost, pod uticajem lažnih vesti, može da stekne pogrešne utiske i počne da se ponašapo određenom modelu, što je vrlo štetno.

„Moja preporuka ljudima je da ne veruju u sve što čuju u medijima i da dobro razmisle ako im je nešto nelogično. Najbolje je da provere i tako procene da li i je vest istinita ili ne“, naglasio je Vlaović.

Prema njegovom stavu, protiv lažnih vesti se može boriti isključivo istinom, jer će javnost jedino tako moći da prepozna šta su prave vrednosti.

– Lažne vesti su oduvek bile jedna vrsta negativnog brenda i ne mogu se elominisati, ali se dobrom kampanjom i istinitim izveštavanjem mogu makar delimično suzbiti, zaključio je Vlaović.

Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.

Send this to a friend